Feladatok

  • Vásárlókkal való aktív kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül.
  • Rendelések kezelése, beleértve a számlázást és az adminisztrációt.
  • Visszáruk és reklamációk hatékony kezelése.
  • Termékek beállítása és frissítése a webshop felületén.

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs képességek és ügyfélorientált hozzáállás.
  • Rendszer- és számítógépes ismeretek magabiztos alkalmazása.
  • Precíz és strukturált munkavégzés.
  • Rugalmasság és gyors reakcióképesség változó helyzetekben.

Előnyt jelent

  • Román nyelvtudás előnyt jelent.
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Fiatalos és dinamikus munkakörnyezet egy innovatív csapatban.
  • Stabil, normál 8 órás munkarend, túlóra nélkül.
  • Fejlődési lehetőség egy növekvő vállalkozásnál.

Céginformáció

Cégünk dinamikusan fejlődő online kiskereskedelmi vállalkozás, mely folyamatosan bővülő ügyfélkörrel büszkélkedhet. Az ügyfélkapcsolatok további erősítése és a webshop hatékony működtetése érdekében keresünk motivált és proaktív személyt ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba.

Jelentkezés módja

Jelentkezem gombra kattintás után csatolja fényképes önéletrajzát.
Cégnév: Import Agency Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK