Feladatok
- Vásárlókkal való aktív kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül.
- Rendelések kezelése, beleértve a számlázást és az adminisztrációt.
- Visszáruk és reklamációk hatékony kezelése.
- Termékek beállítása és frissítése a webshop felületén.
Elvárások
- Kiváló kommunikációs képességek és ügyfélorientált hozzáállás.
- Rendszer- és számítógépes ismeretek magabiztos alkalmazása.
- Precíz és strukturált munkavégzés.
- Rugalmasság és gyors reakcióképesség változó helyzetekben.
Előnyt jelent
- Román nyelvtudás előnyt jelent.
- Hasonló területen szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
- Fiatalos és dinamikus munkakörnyezet egy innovatív csapatban.
- Stabil, normál 8 órás munkarend, túlóra nélkül.
- Fejlődési lehetőség egy növekvő vállalkozásnál.