Trenkwalder
Szeretnél hosszútávú karriert építeni egy összetartó, és sokszínű közösségben?
Szívesen használnád román nyelvtudásodat?
Itt a lehetőség!
Multinacionális partnerünkhöz keresünk kollégát Customer Service Representative with Romanian language pozícióba!
English:
Do you want to build a long-term career in a cohesive and diverse community?
Would you like to use your Bulgarian language skills?
The opportunity is here for you!
We are looking for a colleague for the position of Customer Service Representative with Romanian language for our multinational partner!
Szívesen használnád román nyelvtudásodat?
Itt a lehetőség!
Multinacionális partnerünkhöz keresünk kollégát Customer Service Representative with Romanian language pozícióba!
English:
Do you want to build a long-term career in a cohesive and diverse community?
Would you like to use your Bulgarian language skills?
The opportunity is here for you!
We are looking for a colleague for the position of Customer Service Representative with Romanian language for our multinational partner!
Customer Service Representative with Romanian language
Főbb feladatok, munkák:
See the English description below
English:
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
- közvetlenül és az értékesítési csapat tagjain keresztül
- A szolgáltatási kapcsolat megszervezése
- a hozzárendelt ügyfélfiókok elsődleges kapcsolattartójaként
- Régiók ellátási igényeinek feltérképezése
- Döntéshozásban való segítségnyújtás a rendelések és termékszállítások optimalizálására
- Információk biztosítása
- a rendelésekről, a készletek elérhetőségéről, a termékekről, programokról stb.
- Hiányzó ügyfél-törzsadatok megszerzése az ügyfelektől
- Vásárlói visszajelzések kérése az elégedettség szintjének nyomon követéséhez
- Beérkező kérések kezelése az ügyfelektől és az értékesítési csapattól (telefon, e-mail stb.)
- Azonnal megoldható kérések kezelése (pl. rendeléskezelés - rendelés rögzítése, állapotellenőrzés; megrendelés teljesítése - ütemezés stb., eseti - termék visszaküldés, szállítási reklamáció stb.)
- Az Ügyfélszolgálat bevonása a nem azonnal megoldható kérések megoldásába
- A termékek átvételének és szállítási idejének koordinálása
- Átfogó business review adása (pl. elérhetőségi dátumok, szállítási előrejelzés, célok, előrehaladás)
- Képzések tartása az ügyfelek részére az új folyamatok, eszközök és rendszerek elfogadása érdekében
- Új kollégák segítése: funkció-specifikus peer-to-peer képzés biztosítása
English:
- Communication with clients
- directly and through members of the sales team
- Organize the service connection
- as the primary contact for the assigned client accounts
- Mapping the supply needs of regions
- Assist in decision making to optimize orders and product deliveries
- Providing information
- abot orders, stock availability, products, programs, etc.
- Obtain missing customer master data from customers
- Request customer feedback to track satisfaction levels
- Manage incoming requests from customers and sales team (phone, email, etc.)
- Handling of requests that can be resolved immediately (eg order management - order recording, status check; order fulfillment - schedule, etc., occasional - product return, delivery complaint, etc.)
- Involve Customer Service in resolving non-immediate requests
- Coordinate receipt and delivery times for products
- Provide a comprehensive business review (e.g., availability dates, delivery forecast, goals, progress)
- Provide training to customers to adopt new processes, tools, and systems
- Helping new colleagues: providing function-specific peer-to-peer training
Az álláshoz tartozó elvárások:
See the English description below
Előny:
English:
Preference:
- BS/BA diploma mezőgazdasági, agronómiai, üzleti, ellátási lánc vagy kapcsolódó területeken
- Ügyfélszolgálati, Kereskedelmi, Logisztikai, Adminisztrációs területen szerzett 3-5 év tapasztalat
- Folyékony angol nyelvtudás (minimum B2)
- Folyékony román nyelvtudás (minimum B2)
- Informatikai rendszerek és eszközök ismerete, pl. ERP, SalesForce, EDI előnyben
- Multi-tasking képesség
- Az országcsoportba tartozó országok közötti import/export szabályozás ismerete és megértése
- Vevőközpontúság, eredményorientáció
- Kiváló kommunikációs készség (empátiával való kommunikáció, konfliktuskezelés)
Előny:
- Mezőgazdasági hozzáértés
English:
- BS / BA degree in agriculture, agronomy, business, supply chain or related fields
- 3-5 years of experience in the fields of Customer Service, Commerce, Logistics and Administration
- Fluency in English (minimum B2)
- Fluency in Romanian (minimum B2)
- Knowledge of IT systems and tools, e.g. ERP, SalesForce, EDI preferred
- Multi-tasking capability
- Knowledge and understanding of import / export regulations between countries in the group
- Customer focus, results orientation
- Excellent communication skills (communication with empathy, conflict management)
Preference:
- Agricultural competence
Amit kínálunk:
- Multinacionális vállalat, inspiráló környezet
- Lehetőség arra, hogy piacvezető márkájú termékekkel dolgozz egy piacvezető szervezetben
- Teljes munkaidős állás
- vonzó fizetéssel és éves prémiummal,
- cafeteriával, egészségbiztosítással (korlátlan járóbeteg kezeléssel, éves egészségügyi szűréssel),
- élet- és baleset biztosítással
English:
- Multinational company, inspiring environment
- Opportunity to work with market-leading brands in a market-leading organization
- Full time job
- with an attractive salary and an annual premium,
- cafeteria, health insurance (unlimited outpatient treatment, annual health screening),
- life and accident insurance
Állás, munka területe(i):
- Gyártás, Termelés
- Karbantartó, Szervizes