Feladatok

Általános irodai adminisztrációs feladatok önálló ellátása, beleértve a számlázást, a készletgazdálkodást és a bérszámfejtés előkészítését. Napi szintű levelezés kezelése e-mailben és telefonon magyar és angol nyelven, kapcsolattartás a különböző érdekelt felekkel. Kiállítások szervezése és szükség szerint támogatás nyújtása a vezetőknek és kollégáknak. Jelentések és kimutatások készítése (havonta/negyedévente) . 

Elvárások

Aktív angol nyelvtudás írásban és szóban. 
Legalább 3 éves irodavezetői tapasztalat. 
Erős számítógépes ismeretek (Excel, Word, Outlook)
Felsőfokú végzettség. 
Önálló, precíz munkavégzésre való képesség. Kiváló problémamegoldó, kommunikációs és szervezési készség. 
Megbízható és felelősségteljes hozzállás
 

Előnyt jelent

B kategóriás vezetői engedély. 
Korábbi tapasztalat hasonló munkakörben. 

Amit kínálunk

Versenyképes bércsomag. 
Stabil munkakörnyezet fejlődési lehetőségekkel. 
Céges laptop és mobiltelefon személyes használatra is. 
Utazási támogatás a munkába jutáshoz. 
 

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

 A Farmrotech Hungary Kft. kiváló minőségű mezőgazdasági és építőipari gépek és tartozékok kereskedelmére specializálódott. A neves német Schäffer márka kizárólagos importőreként büszkék vagyunk arra, hogy termékeink és szolgáltatásaink kiváló minőséget nyújtanak. Csatlakozzon hozzánk és legyen részese sikertörténetünknek!
 

Jelentkezés módja

A ,,Jelentkezem" gombra kattintva, kérem küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.
Cégnév: Farmrotech Magyarország Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodavezető Somogy megye

Irodavezető munkatársat keresünk kaposvári agráripari partnercégünkhöz! Ezek lesznek a feladataid: számlázási feladatok ellátása kontrolling ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE