Brand építés és menedzsment
- A Hubertus Csoport Brand- "Fenntartható gazdálkodás- A szántóföldtől az asztalig" cégfilozófia építése és fejlesztése.
- A Hubertus Csoport almárkáinak (beleértve a Hubertus, a Terra Pannonia és a Hubertus-Hof Landhotel&Étterem) építése és fejlesztése.
- A cégcsoport értékeinek és üzenetének közvetítése a különböző marketingcsatornákon keresztül, a márkák pici pozicionálásának erősítése érdekében.
- Részvétel a márka arculatának folyamatos frissítésében és egységesítésében.
Marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása
- Marketing stratégiák kidolgozása és végrehajtása a cégcsoport különböző tevékenységi területein, beleértve a növénytermesztést, állattenyésztést, húsfeldolgozást és vendéglátást.
- Kampányok tervezése és végrehajtása a célpiacok eléréséhez, beleértve a digitális és hagyományos marketing eszközöket.
- Az eredmények elemzése és a stratégiák folyamatos finomítása a hatékonyság növelése érdekében.
Kapcsolattartás és koordinálás alvállalkozókkal
- Marketing "Make or Buy" stratégia kialakítása
- Szoros együttműködés külsős kreatív, média és PR ügynökségekkel, a kampányok sikeres lebonyolítása érdekében.
- Az alvállalkozók munkájának koordinálása, a projektek időben és költségkereteken belüli teljesítése érdekében.
- Minőségi sztenderdek betartatása az alvállalkozók munkájában, a cégcsoport elvárásainak megfelelően.
Digitális marketing és közösségi média menedzsment
- A cégcsoport online jelenlétének kezelése és optimalizálása, beleértve a közösségi média platformokat, weboldalt, és e-mail marketinget.
- Tartalomkészítés és- kezelés a cégcsoport tevékenységeinek népszerűsítése érdekében.
- A közösségi média aktivitások nyomon követése és a közönséggel való interakció biztosítása.
- A szükséges alvállalkozók felkutatása és menedzselése
Események és promóciók szervezése
- Részvétel a cégcsoport által szervezett események és promóciók tervezésében és lebonyolításában.
- Marketinganyagok előkészítése és terjesztése különböző rendezvényeken.
- Kapcsolattartás a partnerekkel és szponzorokkal az események sikeres lebonyolítása érdekében.
Belső kommunikáció és CSR támogatása
- A cégcsoport belső kommunikációs stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, biztosítva a hatékony információáramlást a szervezeten belül.
- Belső hírlevelek, közlemények és tájékoztatók készítése és terjesztése a munkatársak számára.
- A cégcsoport értékeinek és kultúrájának közvetítése a belső kommunikáció révén, a munkatársi elkötelezettség növelése érdekében.
- Együttműködés a HR osztállyal a belső kommunikációs kezdeményezések és a CSR folyamatok támogatása érdekében.