a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása;
ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása;
kommunikáció és kapcsolattartás az ügyfelekkel;
operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében;
egyéb adminisztratív feladatok ellátása;
folyamatos együttműködés a Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal;
helyettesítési feladatok ellátása.
amire szükséged lesz a sikerhez
gazdasági/pénzügyi felsőfokú végzettség;
aktív angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt;
naprakész pénzügyi ismeretek;
várjuk olyan tehetséges, dinamikus kolléga jelentkezését, aki célorientáltan gondolkodik, együttműködésre képes, precíz, ügyfélorientált, és jól kommunikál.
csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!
Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:
fejlődj szakmailag
közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
belső karrierutakkal támogatunk
modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére