AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTANAK RÁD:
- Az adminisztratív feladatok elvégzésével hozzájárulsz az iroda zavartalan működéséhez.
- A beérkező számlákat rögzíted, iktatod és megfelelően adminisztrálod.
- Csomagokat állítasz össze és a szerződött futárcéggel leegyezteted a kiszállításukat.
- Biztosítod az irodai eszközök rendelkezésre állását, és gondoskodsz azok pótlásáról.
- Kezeled a bemenő és kimenő e-maileket, továbbítva azokat a megfelelő részlegnek.
- Rendezvényeken koordinációs segítséget nyújtasz.
TÉGED KERESÜNK,HA...
- Legalább 1-3 éves tapasztalatod van irodai környezetben adminisztratív vagy asszisztensi munkakörben.
- Határozott és magabiztos angol nyelvtudásod van szóban és írásban egyaránt (a mindennapi irodai kommunikációhoz, ügyfelekkel való egyeztetéshez szükséges).
- Középfokú vagy Felsőfokú végzettséggel rendelkezel.
- Microsoft Office ismereteid vannak (Excel, Word).
- Kiváló szervezőképességgel rendelkezel, önállóan és csapatban is megállod a helyed.
AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:
- Kiemelkedő kompenzációs csomagot adnak.
- Medicover extra egészségügyi biztosítást kínálnak.
- Karrierben való előrelépési lehetőséget nyújtanak.
- Laptopot és mobiltelefont biztosítanak a mindennapi munkavégzésedhez.
- Családias, támogató környezet vár Rád.
Munkavégzés helye: Budapest 9. kerület. (Boráros tér közelében)
Munkaidő: hétfőtől – péntekig 9.00 - 17.00
Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR ÉS ANGOL nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: