Irodai asszisztens
Főbb feladatok, munkák:
- kimenő számlák kiállítása és követése, vevői kapcsolattartás,
- kapcsolattartás a könyvelőirodával,
- pénztár vezetése,
- pénzügyi iratok kezelése,
- pénzügyi adatokat tartalmazó táblázatok kezelése, töltése, pénzügyi programok adatainak napi frissítése (bank, készpénz, kintlévőség, egyéb kassza),
- jogi ügyek követése, kapcsolattartás és társaság jogi képviselőjével,
- banki kapcsolattartás, ügyintézés, utalások kezelése, rögzítése,
- bér- és cafetéria nyilvántartások kezelése,
- pályázatokkal kapcsolatos elszámolások támogatása,
- mérlegkészítés során adatszolgáltatás, koordinációs feladatok,
- alkalmakként (adóbevallás) koordináció a munkavállalók és a könyvelők között,
- munkáltatói igazolások beszerzése a könyvelőktől,
- az ügyvezető tájékoztatása a célkitűzések megvalósulásáról és a fontosabb eseményekről valamint folyamatos informálódás a társaság egységeinek munkájáról,
- a biztonságos és a dolgozók egészségét óvó munkafeltételek fenntartása, megőrzése,
- a cég eszközeivel történő takarékos gazdálkodás,
- gondoskodik a megfelelő munkafegyelemről, a baleset-, a munka-, vagyonvédelmi és tűzrendészeti előírások betartásáról,
- az alkalmazott minőségirányítási rendszert megismerte és a munkakörre vonatkozó előírásait betartja,
- a munkavállaló a fentieken kívül köteles ellátni a munkaköréhez kapcsolódó, eseti vagy rendszeres feladatokat, ha annak szükségessége felmerül vagy erre vezetőitől utasítást kap,
Az álláshoz tartozó elvárások:
- felhasználói vagy haladó szintű microsoft word és microsoft excel ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- haladó szintű microsoft word és microsoft excel ismerete
Amit kínálunk:
- a jelenlegi helyzetben is stabil háttérrel rendelkező, folyamatosan növekvő cég
- fiatal, lendületes csapat
- bérezés: jelenleg hatályos garantált bérminimum
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő