Feladatok

  • Részt veszel az RTL+ streaming platformhoz kapcsolódó digitális kampányok (Google Ads, Facebook Ads) managelésében
  • Riportok és elemzések készítésével támogatod a kampányok kiértékelését, így első kézből tanulhatod meg mit jelent az adat alapú gondolkodás
  • Részt veszel a digitális kampányok szövegírásában és optimalizálásában
  • Munkád során monitorozod a versenytársakat, így képet kapsz a hazai streaming piacon jelen levő digitális marketing trendekről
  • Munkád során megtanulod, hogy milyen adatok alapján szegmentáljuk az ügyfeleket és hogy építünk fel customer journey alapú kommunikációt
  • Nagyobb volumenű fejlesztési projekteket is támogatni fogsz

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
  • Digitális marketing eszközök ismerete (Facebook, Google)
  • Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt
  • Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Munkaidő:
  • Heti min. 25-30 óra vállalása
  • Beosztás 1 hónapra előre egyeztetve

Amit kínálunk

  • Bruttó 2005 Ft/óra bérezés
  • Betanulás után home office lehetőség
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség
  • Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén
  • Fejlődési lehetőség egy profi csapatban
  • Folyamatos szakmai támogatás és mentorálás

Céginformáció

Az RTL Magyarország az ország egyik legnagyobb, jelenleg piacvezető médiacége. A Magyar RTL Televízió Zrt. (röviden M-RTL Zrt.) Magyarországon bejegyzett társaság, amely a luxemburgi RTL Group konszern tulajdonában van.

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintva várjuk jelentkezésed. Sikeres jelentkezést követően kapsz egy értesítőt a Mind-Diák Szövetkezettől, melyben kérünk, kattints a „Jelentkezés megerősítése” gombra. Ha nem találod az értesítőt, érdemes a levélszemét vagy másodlagos mappákat is megnézni a levelezőben.

JELENTKEZEM