Feladatok

  • Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete;
  • Adminisztrációs feladatok ellátása;
  • Együttműködés a beszállítókkal a szükséges irodai eszközök és szolgáltatások biztosítása érdekében;
  • Az ügyvezető munkájának támogatása
  • Bejövő, kimenő számlák kezelése, készítése (számlák postázása, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás)
  • Munkakörével járó adminisztrációs feladatok ellátása
  • Irodai eszközök, kellékek és felszerelések beszerzése
  • Az irodai folyamatok támogatása
  • Társosztályokkal történő kapcsolattartás

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismertek (office programok)
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Precíz, pontos, gyors, önálló munkavégzés
  • Rugalmasság, terhelhetőség, rendszerszemlélet
  • Támogató pozitív hozzáállás
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • Kereskedelmi szemlélet

Előnyt jelent

  • Szakmai tapasztalat;
  • SAP ismeretek
  • Kereskedelmi (mezőgazdasági) cégnél szerzett szakmai tapasztalat;

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés
  • Céges mobiltelefon, laptop
  • Igényes munkakörnyezet
  • Cafeteria

Céginformáció

Az Alisca Agrárház több mint egy évtizede támogatja a dél-magyarországi mezőgazdasági termelőket és gazdálkodókat. Cégünk elhivatott abban, hogy partnereink a legmagasabb szakmai színvonalú, gyors, rugalmas és megbízható kiszolgálásban részesüljenek. Ezt a magas szintű szolgáltatást többek között logisztikai részlegünk teszi lehetővé.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva fényképes önéletrajzzal.
(A fájl neve a vezetéknév_keresztnév-vel kezdődjön!)

JELENTKEZEM