Feladatok

  • Munkaviszony létesítésével, fenntartásával kapcsolatos adminisztráció
  • A munkaügyi dokumentáció (munkaszerződések, munkaköri leírások, módosítások) elkészítése
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok előkészítése
  • Éves ismétlődő foglalkozásegészségügyi vizsgálatokkal kapcsolatos adminisztráció 
  • Közreműködés a munkaügyi feladatok, tevékenységek fejlesztésében
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal, munkavállalókkal

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • HR Adminisztrációs munkakörben és/vagy bérszámfejtés előkészítésben szerzett legalább 1-2 év munkatapasztalat
  • Alapvető munkajogi és munkaügyi ismeretek
  • Magabiztos, felhasználói szintű MS. Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Precíz és önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • Nexon / Nexon4 rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Kiemelkedő béren kívüli juttatások (Cafeteria, csoportos élet-és balesetbiztosítás)
  • Home Office, rugalmas munkavégzés
  • Egészségbiztosítási csomag
  • Szakmai képzéseken, oktatásokon való részvétel lehetősége
  • Széleskörű munkavállalói kedvezmények
  • Korszerű nagyvállalati technológiai környezet
  • Szakmailag felkészült, összetartó, támogató csapat
  • Vállalati csapatépítő programok

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

#cafeteria #egészségbiztosítás #homeoffice #training #csapatépítők

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.