Feladatok

  • Alapvető irodafentartási feladatok ellátása  
  • Bejövő számlák adminisztrálása és lefűzése  
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása 
  • Üzleti utak, megbeszélések és rendezvények szervezése      
  • Számlázási, Pénzügyi és HR folyamatok támogatása   
  • Levélfeladás és csomagkezelés  
  • Backoffice csapat támogatása (időpont egyeztetések, adatbázisok naprakészen tartása, dokumentumok készítése, szkennelése, lefűzése stb.)  

Elvárások

  • Erős szervezőkészség  
  • Angol nyelvtudás írásban és szóban    
  • MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams etc.) felhasználói szintű ismerete   
  • Képes vagy csapatban dolgozni  
  • Alaposság, részletekre való figyelem 
  • Empatikusság és Diszkréció  
  • Erős problémamegoldó készség

Előnyt jelent

  • Multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat 
  • Felsőfokú végzettség 

Amit kínálunk

  • Dinamikus és kreatív, személyes fejlődést támogató munkakörnyezet 
  • Multinacionális környezetben szerezhető munkatapasztalat 
  • Egészségbiztosítás és bejárás támogatás 
  • Hosszútávú karrier lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Gramont 2010-ben alakult, és mára már a PLM, MDG és EHS területekre szakosodott, világvezető SAP tanácsadó céggé nőtte ki magát. Nagy létszámú, profi csapatunk ismert globális partnercégekkel dolgozik együtt támogatva őket a folyamataik digitalizálásában. Multinacionális vállalatként, több országban  is vannak lokációink, Svájcban, Németországban, az USA-ban, Indiában, az Egyesült Királyságban és Magyarországon is jelen vagyunk.  Hosszú távú karrierlehetőséget biztosítunk munkavállalóink számára számos lehetőséggel.   
Jelenleg Backoffice csapatunkba keresünk új munkatársat Adminisztrációs Ügyintéző pozícióba a Budapesti irodánkba.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezés" gombra kattintva az önéletrajzot csatolva.

JELENTKEZEM


Cégnév: Gramont Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: