Pénzügyi asszisztens állások

Pénzügy, Számvitel, Üzletvitel , Pénzügyi- számviteli munkatárs 0 állás - összegyűjtöttük a nagy állásoldalak összes találatát

A pénzügyi asszisztens (angolul: finance assistant) vagy pénzügyi adminisztrátor állást betöltő személy fő feladata az adott cég vagy vállalat pénzügyeivel kapcsolatos munkák elvégzése, mint a számlázás, utalás és adminisztráció.

Pénzügyi asszisztens feladatai
- bejövő (szállítói) számlák érkeztetése, iktatása, scannelése
- könyvelés előkészítésében való részvétel
- könyvelőkkel, ügyfelekkel való kapcsolattartás
- számlák kiállítása, nyomtatása, adminisztrációja
- hitelellenőrzés, pénzügyi adatok elemzése
- vezetők napi munkájának támogatása
- pénzügyi elhatárolások, forecast készítése
- havi, a negyedéves és az éves zárásokban kimutatások készítése

Elvárások
A pénzügyi adminisztrátor állás betöltéséhez a legfontosabb elvárás a középfokú végzettség, illetve, hogy pénzügyi ismeretei legyenek a jelentkezőnek. Ezek mellett a pénzügyi asszisztensnek tudnia kell használni számítógépes programokat, amelyek szükségesek munkájának elvégzéséhez, mint például a Microsoft Office programok (Excel, Word, stb.). Az SAP ismerete is sokszor szükséges. Az angol nyelv ismerete is gyakran az elvárások között szerepel a pénzügyi adminisztrátor állásoknál. Fontos, hogy a jelentkező tudja önállóan végezni munkáját és, hogy jól tudjon kommunikálni. Kulcsfontosságú ezek mellett, hogy a pénzügyi adminisztrátor precízen végezze a dolgát, tekintve, hogy pénzügyi információkkal dolgozik. Ehhez viszont hozzátartozik az is, hogy jó monotonitástűrő-képessége legyen  a jelentkezőnek.
Juttatások
Az alapbéren felül a pénzügyi adminisztrátor állást betöltő személy számíthat különböző bérkiegészítési lehetőségekre, juttatásokra.