content-header

Főbb feladatok, munkák

  • Vámügyi tevékenységgel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása
  • Az áruk érkezésének elektronikus bejelentése, a vonatkozó számlák adatainak rögzítése
  • Beérkező szállítmányok okmányainak átvétele, információ biztosítása azok mozgásáról
  • Folyamatos kapcsolattartás a társosztályokkal és a hatóságokkal

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Legalább középfokú végzettség (vámügyintézői végzettség/tapasztalat előnyt jelent)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Precíz, pontos munkavégzés és tanulási hajlandóság
  • 2 műszakos munkarend vállalása (06:00-14:40 / 14:40-23:20)

Amit kínálunk

  • Kiemelkedő üzemanyag támogatás vagy ingyenes céges buszjáratok
  • Jelentős béren kívüli juttatások és ösztönzők évente többször, étkezési támogatás
  • Folyamatban lévő vagy jövőbeli tanulmányok támogatása

További kérdés esetén az alábbi elérhetőségeken kereshetsz bizalommal:

Telefon: +36 (20) 408 9897, +37/540-016

Ha felkeltette az érdeklődésedet a munkalehetőség, a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva, csupán 1 perc alatt elküldheted jelentkezésed!

Jelentkezz most, vagy ajánld az ismerőseidnek!

Céginfo

Vámügyi adminisztrátort keresünk Jászfényszarura!

Multinacionális vállalat keresi új Vámügyi adminisztrátorát 2 műszakos munkarendbe, akár azonnali kezdéssel.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM