Partnercégünk piacvezető pénzügyi szolgáltató cég, amely széles termékpalettával biztosítja ügyfelei teljes körű kiszolgálását.

<h3>Feladatok:</h3>
  • Ügyfelek bejelentéseinek fogadása, rögzítése, adategyeztetés
  • Segítségnyújtási szolgáltatás megszervezése telefonon
  • Kapcsolattartás orvosokkal, egészségügyi dolgozókkal
  • Kapcsolódó adminisztráció elvégzése (dokumentumok rögzítése, ellenőrzése, hiánypótlások kérése és nyomon követése)
<h3>Elvárások:</h3>
  • Középfokú végzettség
  • MS Office magabiztos ismerete, használata
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
<h3>Előnyt jelent:</h3>
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Egészségügyi végzettség és/vagy tapasztalat

Amennyiben számíthatunk Önre, várjuk jelentkezését! Töltse ki a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztrált az oldalon, jelentkezzen be és frissítse önéletrajzát!

Ha kérdése lenne, keressen minket bártan a megadott e-mail címen.

JELENTKEZEM


Cégnév: HUMAN CENTRUM Kft.
Jelentkezés online: debrecen@minddiak.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: