Feladatok
- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, valamint a cég külföldi testvérvállalataival és beszállítóival ANGOL nyelven (napi szintű használat)
- Az ügyvezető napi munkájának folyamatos támogatása
- Az irodai élet zökkenőmentes működésének biztosítása
- Irodaszerek biztosítása az iroda és a munkatársak részére
- Beérkező és kimenő hívások bonyolítása, postai ügyintézés, küldemények feladása
- Dokumentumok iktatása, aláíráshoz, engedélyezéshez előkészítése
- Számlázás, számlák iktatása és a könyveléssel való együttműködés
- Nyilvántartások vezetése, naprakészen tartása
- Határidők koordinálása, figyelése, valamint a megbeszélések szervezése
- NÉBIH ügyintézés
- Egyéb, szervezési és adminisztratív feladatok angol nyelven
Elvárások
- Többéves (1-3 év), hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat (logisztika, adminisztráció)
- Felhasználói szintű ismeretek (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Felsőfokú végzettség
- Gyors gépírás
- Magas fokú precizitás és hatékonyság
- Megbízhatóság
- Önálló munkavégzés
- Stressztűrő képesség (a mezőgazdaság szezonális jellege miatt)
Előnyt jelent
- Jó szervezőkészség, határozott fellépés
- Rugalmasság
- Pénzügyi vagy mezőgazdasági végzettség
- Német/román/lengyel nyelvtudás
Amit kínálunk
- Munkába járási támogatás (benzinpénz)
- Teljesítménytől függően bónusz
- Céges telefon, laptop
- Kellemes munkahelyi környezet (klimatizált, világos, tágas iroda)
- Ingyenes parkolás
- Támogató környezet/vezetés
- Stabil munkahely, érdekes és változatos, szakmai kihívást jelentő feladatok
Munkahelyi extrák
- Parkoló
- Kutyabarát