Partnerünk vezető higiéniai megoldásokat kínál és elkötelezett az ügyfélélmény javítása mellett!
Ha szereted a kihívásokat, és képes vagy meggyőzni az ügyfeleket a legjobb megoldásokról, akkor náluk a helyed!
Milyen feladatok várnak rád partnerünknél?- Beérkező lemondási kérések kezelése és adminisztrálása
- Telefonos és elektronikus úton történő ügyfélkapcsolattartás, a lemondások okainak felderítése
- Ügyfelek meggyőzése a szolgáltatás megtartásának előnyeiről, a megfelelő érvek és ajánlatok bemutatása
- Alternatív szolgáltatási csomagok ajánlása és speciális kedvezmények biztosítása a lemorzsolódás csökkentése érdekében
- Ügyfelek problémáinak megértése és azok gyors, hatékony megoldása, miközben biztosítja az ügyfélélmény minőségének fenntartását
- Riportok készítése a lemondási trendekről és visszajelzések elemzése az ügyfélszolgálati vezetők részére
- Szoros együttműködés az értékesítési és marketing osztályokkal a megtartási stratégiák fejlesztésében