Feladatok:
- Telefonos és írásbeli kapcsolattartás ügyfelekkel, és gyors és hatékony válaszok biztosítása kérdéseikre, problémáikra
- Megoldások keresése és problémák kezelése az ügyfél elégedettségének biztosítása érdekében
- Megrendelések rögzítése, nyomon követése és a szükséges dokumentációk kezelése
- Az ügyféladatok karbantartása és frissítése a rendszerben
- Szoros együttműködés a különböző részlegekkel (pl. logisztika, értékesítés), valamint az anyacéggel a gördülékeny folyamatok érdekében
- Esetleges panaszok kezelése és megoldása
Elvárások:
- Középfokú végzettség, előnyt jelenthet gazdasági, kereskedelmi vagy autóipari területen,
- Kiváló kommunikációs képességek magyarul és ANGOLUL, írásban és szóban,
- Kiváló problémamegoldó és konfliktuskezelő képességek,
- Rugalmasság és képesség a magas ügyfélszolgálati elvárások kezelésére,
- Képesség az önálló munkavégzésre és csapatban való együttműködésre,
- Tapasztalat hasonló területen, vagy ügyfélszolgálati munkakörben előnyt jelent.
Amiért megéri jelentkezned:
- Versenyképes alapbér
- Bejárási támogatás
- Kellemes munkakörnyezet egy összetartó csapatban
Családias hangulatú partnerünk megbízásából keresünk egy új, lelkes, ügyfélorientált és kommunikatív Ügyfélszolgálati Munkatársat, aki hozzájárul ügyfelek magas színvonalú kiszolgálásához.
Lokáció: Nagytarcsa - Hétfőtől péntekig irodai jelenléttel!
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.