Feladatok

  • Feladatok:

    - Telefonos és írásbeli kapcsolattartás ügyfelekkel, és gyors és hatékony válaszok biztosítása kérdéseikre, problémáikra

    - Megoldások keresése és problémák kezelése az ügyfél elégedettségének biztosítása érdekében

    - Megrendelések rögzítése, nyomon követése és a szükséges dokumentációk kezelése

    - Az ügyféladatok karbantartása és frissítése a rendszerben

    - Szoros együttműködés a különböző részlegekkel (pl. logisztika, értékesítés), valamint az anyacéggel a gördülékeny folyamatok érdekében

    - Esetleges panaszok kezelése és megoldása

Elvárások

  • Elvárások:

    - Középfokú végzettség, előnyt jelenthet gazdasági, kereskedelmi vagy autóipari területen,

    - Kiváló kommunikációs képességek magyarul és ANGOLUL, írásban és szóban,

    - Kiváló problémamegoldó és konfliktuskezelő képességek,

    - Rugalmasság és képesség a magas ügyfélszolgálati elvárások kezelésére,

    - Képesség az önálló munkavégzésre és csapatban való együttműködésre,

    - Tapasztalat hasonló területen, vagy ügyfélszolgálati munkakörben előnyt jelent.

Amit kínálunk

  • Amiért megéri jelentkezned:

    - Versenyképes alapbér

    - Bejárási támogatás

    - Kellemes munkakörnyezet egy összetartó csapatban

Céginformáció

Családias hangulatú partnerünk megbízásából keresünk egy új, lelkes, ügyfélorientált és kommunikatív Ügyfélszolgálati Munkatársat, aki hozzájárul ügyfelek magas színvonalú kiszolgálásához.

Lokáció: Nagytarcsa - Hétfőtől péntekig irodai jelenléttel!

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.