Feladatok
Az ágazatban betöltött piacvezető pozíciónkat kiváló munkatársaink teljesítménye és prémium ügyfélkezelésünk biztosítja.
Ügyfélkapcsolati munkatársaink kiemelkedően fontos feladatokat látnak el Mercedes-Benz személygépjármű szalonjainkban, hiszen az első benyomást kevesebb, mint egy perc alatt alakítjuk ki, így az ő kezükben van megítélésünk kulcsa.
- A Mercedes-Benz személygépjármű szalonba érkező ügyfelek prémium színvonalú fogadása
- Az ügyfél igényeinek hatékony felmérése és ennek megfelelő tájékoztatása, tovább irányítása
- Az ország egyik legkiemelkedőbb értékesítési csapatának támogatása
- A Mercedes-Benz szalon rend fenntartásának felügyelete
- Együttműködés a vállalat egyéb társterületeivel
Céginformáció
A Pappas Csoport 70 éve van jelen a gépjármű kereskedelem és szerviz területén. Minőségi és innovatív tevékenység, valamint személyes tanácsadás fémjelzi működését.
A Pappas Auto átfogja a Mercedes-Benz, smart, Alfa Romeo, Jeep, KIA, Fiat, Fiat Professional, DAF és IVECO márkák országos forgalmazását és teljes körű szervizelését.
Vállalatunk 8 regionális képviseletével több, mint 700 munkatársat foglalkoztat, ezáltal az egyik legnagyobb prémium autókereskedés- és szerviz hálózattal rendelkezik Magyarországon.