Az OTP Bank Kelet-Közép-Európa meghatározó bankcsoportja. Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként stabil munkahelyet biztosítunk. Küldetésünk, hogy hagyományainkra építve formáljuk a jövőt és innovatív megoldásokon dolgozunk. TITKÁRSÁGI ASSZISZTENS (HATÁROZOTT IDŐ)
Ezek a feladatok várnak nálunk:
Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
A vezető munkájának teljes körű támogatása
A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
Általános és személyes asszisztencia
Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
Általános szervezeti ügyek kezelése (eszköz kezelés, szabályozások véleményeztetése)
Területhez tartozó jogosultságok igénylése, kezelése
Bejövő / kimenő posta és telefonhívások kezelése
Értekezletek és tárgyalások szervezése, catering
Házi pénztár kezelése, számlák elszámolása
Terület leltár feladatainak kezelése
Rendezvények, utazások szervezése
Téged várunk, ha van:
Felsőfokú végzettséged
Legalább 3 év hasonló területen nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalatod
Aktív angol kommunikációs nyelvtudásod
MS Office programok felhasználói szintű ismereted
Segítőkész és támogató hozzáállásod
Ezért érdemes hozzánk csatlakozni:
Biztonságot, stabilitást és fejlődési lehetőséget nyújt neked Magyarország legnagyobb pénzügyi szereplője
Innovatív munkáltatóként átfogó képzési rendszert, karriert kínálunk, támogatunk szakmai fejlődésedben
Nyitott, jó hangulatú csapat vár
Versenyképes juttatási és cafeteria csomagot biztosítunk
Magán egészségbiztosítási szolgáltatási csomagot biztosítunk, és az egészségpénztári és önkéntes nyugdíjcélú megtakarításaidat is támogatjuk
Számos munkatársi kedvezményt biztosítunk számodra (pl. mobiltelefonra-, lakáshitelre, bankszámlára, üdülésre)
Hibrid munkavégzés
Itt várunk: 1131 Budapest, Madarász Viktor utca 12.
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.