TE VAGY A MUSZTÁNG!- Telivér értékesítő vagy: agilis, érett, tapasztalt – nem egy bájgúnár. Te a hitelességeddel és az emberismereteddel zsákolod be egymás után az ügyfeleket.
- Ma akarod lekörözni a versenytársaidat – nem mindjárt, esetleg holnap, vagy majd, ha ideális a csillagállás, hanem azonnal. Győztes vagy: éhes és türelemmentes.
- A pénznél sokkal mélyebb dolog hajt – a versenyszellem és a szenvedély tüzel. Bármiből bizniszt, bárkiből ügyfelet fabrikálsz, mert te márpedig a toppon zárod a napot, hisz: ki, ha nem te?!
- Olyan vagy, akit a közvetlensége ellenére komolyan vesznek – nyitott, egyenes, rámenős vagy, de olyan nincs, hogy te nem hozod, amit mondtál, hogy hozod. Frankón & izibe’.
- Nem fehérkesztyűben vitrinből áruljuk a portékát – ez terepmunka a vadonban! Néha dzsuvás leszel, néha SOS-futár leszel, néha egy fintorral kiutálnak – tehát kalandvágy és vérmes eltökéltség kell!
EZEN A LEGELŐN TE VAGY AZ ALFA!Országszerte 15 telephelyen
sorozzuk az ügyfeleket az alkatrészeinkkel és a szaktudásunkkal, hogy
meggyőzzük őket, hogy az EUROPART a bajnok. Bármi kell, nálunk megkapja – ha nem a német 100.000 m2-es raktárból, akkor itthoni beszerzésből. Ha még nem tudja, mi kell, mi kispekuláljuk –
beleférkőzünk a fejébe és
magunk mellé állítjuk, mert
velünk a legjobb neki. Jöhet akármilyen gixer terepen, minden bázisunk saját raktárkészletből
operál, vagy a budapesti pufferből SOS-rendeléssel, de mindig
kihúzzuk a csávából az ügyfelet.
Milliónyi cikkszámunk van, több ezer aktív ügyfelünk: szervizek, fuvarozó, építőipari cégeknek szolgáltatunk, mezőgazdasági járművek alkatrészeiben utazunk, flotta kezelőkkel dolgozunk és közművállalatok is beesnek, ha valami „tegnapra kell”.
A webshopunk pörög, a központi forródrót izzik, mint a pultos eladók keze alatt a kiszolgálás és folyamatosan zakatolnak akcióink, promó-kampányaink, tematikus katalógusaink.
De ez nekünk még nem elég! Csúcsokat akarunk dönteni, rekordokat überelni, minden vetélytársat magunk mögé utasítani – és itt jössz te a képbe…Van egy jókora piac, amiből meríteni lehet. Ezt veled most azonnal átfordítjuk kijárós-értékesítésre – és elcsaklizzuk a konkurenciától még egy szaftos szeletét a tortának!
A KONKRÉT KIHÍVÁS A cél röviden-tömören: 3 éven belül legalább 1/3-ával plusz 30%-os növekedést elérni új ügyfélszerzés és meglévők vásárlási volumenének növelésével. Ennyi.
A cél bővebben:Ezt havi 10 behozott új ügyféllel éred el.
Egyet behozni 2-4 hét átlagban.
10-ből 7-en fogadnak, 10-ből 5-en vásárolnak, ha ügyes vagy, 7-en is.
500 potenciális ügyfél tobzódik körülötted gazdátlanul – vagy béna gazdával.
Gyerekjáték lesz neked. 8-kor izzítod a hajtóművet és célba veszed az aznapi túraútvonaladat a megtervezett vevőlátogatási listád alapján.
Az út a sikerhez annyi, hogy
olyan röntgenszemmel szkenneled le őket, hogy megtaláld a vásárlásösztönző fogást rajtuk. - Cserkészd be és vadászd le a legnagyobb potenciállal rendelkező új ügyfeleket! Vannak cél-listáink a top100 kiszemelt partnerről, felmelegíteni való régi ügyfelekről – te vedd célba őket és el ne engedd, amíg nem vásárolnak!
- Pezsegj kint a terepen, építsd a konnekcsönt: bratyizz, spanolj, detektáld a húzóembert, tedd fel a jó kérdéseket, bográcsozz a szervizfőnökkel, ha az kell, de tudd meg, min keresztül vezet az út a kiszemelt ügyfél bizalmáig! Néha egy elvetemült közös hobbi vagy a kedvenc focicsapat bénázása miatti szentségelés vezet az összekacsintáshoz – és a sales-győzelemhez.
- Vedd el, amit bírsz és ne legyél szégyenlős: zsákold be a kontakt-infókat, fixáld a szállítási, számlázási feltételeket, máris árazz neki terméket, nyomj neki ajánlat-javaslatot – ééés mehet is a pultos kollégáknak kidolgozásra. Neked meg jöhet a következő!
- Akciózz, promózz, infózz, hints el problématudatot, szállíts megoldásokat! Te kelted fel az érdeklődést, méred fel az igényt és viszed a hírét az akcióknak – te vagy a kommunikáció beindításáért a felelős! Aztán ha masíroznak be dalolva portékáért, a pultban ülők mindent tudnak szakmai kérdésben. Nincs totoja, nem apróbetűsözöl – kezet rá és menjen a biznisz!
- Kim XS, avagy dokumentálj az-ég-áldjon-meg! Vallásosan jegyezz fel mindent az ügyféltalálkozódról az ügyfélinformációs rendszerbe tableten – de mindent-is! Mik a márkái, miben utazik, milyen a szerződése, mi a nyűgje. Mit majszolt, milyen szennylap hevert az asztalán, imádta, hogy 39 fok van, meghalt az Iveco nevű aranyhala…
Neked csak 5 perc az életedből, de ezzel a lényegtelen infó foszlánnyal tudod legközelebb örömkönnyek közepette térdre, azaz a kasszához „kényszeríteni” – és így célirányosan támadhatjuk akciókkal vagy ajándékokkal.