Feladatok
- A termékmendzer elsődleges feladata az értékesítés támogatása, a megfelelő információk biztosításával.
- a termékcsoportokba tartozó termékportfólió folyamatos elemzése, optimalizálása
- termékek belistázása
- termékek rendelése /kapcsolattartás a beszállítókkal/
- árak megfelelő pozícionálása
- akciók tervezése, együttműködés a marketingesekkel
Elvárások
- Képesség az önálló munkavégzésre
- Magas szintű probléma megoldó képesség
- Microsoft Excel ismerete
- Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
- Tudj csapatban dolgozni
Előnyt jelent
- ERP és CRM rendszerismeret
- Felsőfokú végzettség
- Keresekedelmi területen szerzett releváns tapasztalat
- Műszaki termékismeret (IT és nyomtatás)
Amit kínálunk
- Stabil, versenyképes bérezés
- Alkalmanként Home Office lehetőség
- Modern, kényelmes, inspiráló irodai környezet
- Céges telefon és laptop
- Sportolási lehetőségek (konditerem, foci)
- Rendszeres oktatások, képzések piacvezető márkák támogatásával
- Gyártói és egyéb partnerrendezvények
- Lendületes, fiatalos csapat
- Grill terasz, jól felszerelt közösségi terek
Munkahelyi extrák
- Kávézó
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Sportolási lehetőség
- Kutyabarát
Céginformáció
Naponta több száz csomagot szállítunk az ország minden területére és kiszállítóink, raktárosaink, kereskedőink magas szakmai színvonalon állnak partnereink rendelkezésére. Tanfolyamainkat már több száz viszonteladó, szervízes elvégezte, meghonosítottuk a Printer Expo rendezvényt, mely a szakma egyik legjelentősebb kiállítása.
Célunk, hogy egy nagyon stabil szakmai hátteret biztosítsunk a viszonteladók számára,amellyel minden kihívásnak meg tudnak felelni és magasszintű kiszolgálást nyújthatnak a végfelhasználóknak.