E.ON Hungária Zrt.
Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

Senior Customer Insight Szakértő

Feladatok

E.ON Hungária Zrt. | Határozatlan idejű | Teljes munkaidős
 
Szeretnéd a világ egyik vezető energiavállalatánál építeni a karriered? Az E.ON-nál azon dolgozunk, hogy folyamatosan növeljük ügyfeleink elégedettségét, és ezáltal hosszú távon is partnereik lehessünk szolgáltatásainkkal.
Az E.ON Customer Insight csapata az ügyfelek igényeinek megértésével olyan támogatást nyújt a szervezet egészének, mely segítségével az ügyfelek számára a legmegfelelőbb üzleti megoldásokat tudjuk kínálni.
Csatlakozz hozzánk, hogy Te is része lehess sikereinknek!
 
A Customer Insight csapat tagjaként feladatod lesz, hogy az E.ON ügyfélközpontú programját ügyfél visszajelzések gyűjtésével és feldolgozásával támogasd. Ezért:
  • Te fogod menedzselni a Customer Journey-khez és termékekhez, tranzakciókhoz kapcsolódó NPS mérési folyamatokat, valamint kialakítod a kapcsolódó elemzési és riporting funkciókat
  • Rendszeresen kapcsolatot tartasz az E.ON globális Insight csapatával és menedzseled az aktuális központi kutatásokat
  • Üzemelteted az ügyfélvisszajelzésekre épülő elemzési és riporting struktúrát
  • Kapcsolatot tartasz az E.ON különböző társterületeivel; igényeik feltérképezése és megértése alapján kialakítod a legmegfelelőbb ügyfél visszajelzési folyamatot, mérést
  • Folyamatosan keresed a fejlődési lehetőséget mind saját szakmai, mérési, mind az E.ON ügyfélközpontú működésével kapcsolatban
  • Ad-hoc kutatási igények alapján inputokat biztosítasz döntéselőkészítő anyagokhoz
  • Másodelemzéseket készítesz
  • Online kérdőíveket fogsz szerkeszteni és programozni elsősorban Qualtricsban
  • Az ügyfélkiszolgálási felületeink (telefonos, személyes, írásos, online) mérését támogatod: üzleti probléma megértésével, megfelelő módszertan kidolgozásával, felépítésével, riporting, prezentáció készítéssel

  •  
    A pozícióra sikerrel pályázhatsz, ha
  • Gazdasági és/vagy társadalomtudományi, gazdaságinformatikai egyetemi/főiskolai végzettséggel rendelkezel
  • Piackutatásban, elemzésben szereztél legalább 5-8 éves tapasztalatot
  • Ismered az NPS és egyéb kvantitatív és kvalitatív mérési módszertanokat
  • Stratégiai látásmóddal, üzleti szemlélettel rendelkezel, üzleti igényekhez kutatási, mérési módszertant tudsz társítani
  • Van gyakorlatod online kérdőív/kutatási eszközök használatában: kérdőív készítése, implementálása a megfelelő felületekre, ügyintézési csatornákra erre a célra fejlesztett szoftvereken (pl. Qualtrics, MS Forms, SurveyMonkey, Medallia)
  • Önállóan tudsz dolgozni és döntéseket hozni
  • Csapatjátékos vagy, tudsz több társterülettel együtt dolgozni
  • Precíz vagy
  • Tárgyalási szintű az angol nyelvtudásod és ezt, pl. prezentációk készítésében tudod is kamatoztatni

  •  
    Előny
  • Qualtrics és SPSS ismerete

  •  
    Amit kínálunk
  • Éves bruttó 550.000 Ft cafeteria keret
  • Bónusz - elérhető az éves alapbér 15%-a
  • 36 nap éves szabadságkeret
  • Áramdíj kedvezmény
  • Csoportos élet- és baleset biztosítás
  • Biztosítás magánegészségügyi vizsgálatokra
  • Kedvezményes üdülési és sportolási lehetőség
  • Céges mobiltelefon korlátlan belföldi magánhasználatra

  •  
    Munkavégzés helye: Budapest, Hengermalom út
    Pozíció azonosító: 232503   
    Kapcsolat
    El tudod képzelni magad a fenti pozícióban? Várjuk pályázatodat, alakítsuk együtt a jövő energiavilágát! Látogass el karrieroldalunkra is, ahol hasznos információkat találsz a kiválasztási folyamatunkkal kapcsolatban.
    Együtt alakítjuk a jövő energiavilágát!
    Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
    A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

    Állás, munka területe(i):

    • Marketing, Média, PR
    • Piacelemző, Piackutató
    • Projektmanager
    • Üzleti támogató központok
    • Projektmenedzsment

    JELENTKEZEM