content-header

Céginformáció

Partnerünk a hazai autóipar egyik meghatározó importőri és értékesítést támogató vállalata, amely több nemzetközi márka képviseletét látja el, és dinamikusan növekvő jelenléttel rendelkezik Magyarországon. Modern, többmárkás környezetben, stabil háttérrel működő szervezetükben az értékesítési csapat bővülés alatt áll. 4 fős csapatukba keresünk új munkatársat, aki szerepet vállalna az értékesítési folyamatok adminisztratív és operatív támogatásában, valamint az ügyfélkapcsolatok hatékony menedzselésében.

Feladatok

  • Ügyfelek kezelése telefonon és e-mailben, új ügyfelek felkutatása (hideghívások)
  • Időpontok egyeztetése az értékesítési kollégák számára, CRM rendszer naprakész vezetése
  • Ajánlatok és megrendelések előkészítése, kiküldése és nyomon követése
  • Riportok, kimutatások és értékesítési dokumentumok összeállítása
  • Szerződések előkészítése, ellenőrzése, archiválása, számlázási és adminisztratív feladatok ellátása
  • Okmányirodai ügyintézés (gépjármű-átírás, finanszírozási dokumentumok)
  • Együttműködés a társosztályokkal (logisztika, pénzügy, marketing), közjegyzői bejegyzések intézése

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Legalább 1-3 éves tapasztalat értékesítést támogató munkakörben
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (belső vállalati kommunikáció, leányvállalatokkal történő kapcsolattartás, gyártókkal való egyeztetés stb.)
  • MS Office magas szintű ismerete (kiemelten Excel), CRM rendszerek használatában szerzett jártasság

Juttatások

  • Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
  • Cafeteria (havi nettó 30.000 Ft SZÉP Kártya)
  • Munkavégzés helye: Budapest, 12. kerület (a MOM Park közelében)
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig 8:30 - 17:00

Előnyt jelent

  • Gazdasági vagy kereskedelmi területen szerzett végzettség

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM