content-header

Céginformáció

Csatlakozzon egy nemzetközileg elismert, fenntarthatóságra törekvő és folyamatosan fejlődő gyógyszeripari vállalathoz az alábbi pozícióban:

RECEPCIÓS / IRODAI ASSZISZTENS

Feladatok

  • Beérkező hívások és e-mailek kezelése, vendégek fogadása, valamint tárgyalók előkészítése.
  • Irodai és konyhai beszerzések lebonyolítása.
  • Postai és futárküldemények intézése.
  • Szerződések és számlák adminisztrációja: nyomtatás, aláíratás, szkennelés és rendszerezés.
  • Munkavállalói ügyintézés: cafeteria, távollétek, orvosi igazolások, számlák, valamint egyéb kérdések megválaszolása.
  • Képzések adminisztrációjának koordinálása.
  • Nyilvántartások vezetése és árajánlatok bekérése.
  • Vállalati rendezvények szervezésének támogatása.
  • Vezető támogatása az általános adminisztratív feladatok ellátásában.
  • Irodaház üzemeltetésének koordinálása: karbantartási problémák kezelése, belépőkártyák, parkolás.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség.
  • 3-5 év év irodai vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat.
  • Középfokú angol nyelvtudás (írásban és olvasásban egyaránt).
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret (Excel, Word, PowerPoint).
  • Precíz, önálló munkavégzésre képes, rugalmas és megbízható személyiség.
  • Logikus, rendszerszemléletű gondolkodás.

Juttatások

  • Határozatlan idejű munkaszerződés és versenyképes fizetés.
  • Munkába járás támogatása: BKK bérlet vagy helyközi járatok 100%-ban térítve.
  • Stabil munkahely és fejlődési lehetőségek.
  • Kellemes, támogató munkakörnyezet, segítőkész kollégákkal.
  • Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület (a 3-as metróvonal közelében).
  • Munkaidő: Napi 8,5 óra, 8:00 és 16:30 között.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM