Feladatok

  • Te fogsz felelni a CheBio Fejlesztő Kft. raktárhelységének kialakításáért, annak rendben/tisztán tartásáért, a raktár rendezettségének fenntartásáért
  • Árufogadás és kiadás hozzád fog tartozni
  • Te feladatod lesz a bejövő termékek elhelyezése és ezen termékek rögzítése/bevételezése az ügyviteli rendszerünkbe (Kulcs-Soft)
  • Társosztályokkal, partnerekkel, való napi rendszerességű kapcsolattartás, ügyintézés
  • Te fogsz felelni a kimenő termékeink csomagolásáért és szállításra való előkészítéséért
  • Részt fogsz venni a kiszállítások megszervezésében és ezen megrendelések alkalmankénti kiszállításában céges személygépjárművel
  • Te feladatod lesz a raktár területén tárolt készletek felügyelete (készletnyilvántartás)
  • Neked kell kialakítani és frissíteni a raktár oldali adatbázisokat; a vállalatirányítási rendszer kezelése a készletmozgásokkal és egyéb gazdasági eseményekkel kapcsolatban
  • Feladatod lesz raktári operáció során felmerülő problémák kivizsgálása, megoldása.
  • Te feladatod lesz a leltár előkészítése, lebonyolítása, ellenőrzése

Elvárások

  • Minimum 2-3 év szakmai tapasztalat termékek raktározásában és a logisztika területén
  • „B” kategóriás jogosítvány
  • Folyamatorientált és rendszerszintű a gondolkodás
  • Fontos, hogy levelező rendszert (Outlook) és Excelt minimum alapfokon tudd használni (hiperhivatkozásokat és függvényeket nem várunk el)
  • Örülnénk, ha felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkeznél
  • Társalgási szintű angol nyelvtudásra írásban szükséged lesz (szóban ritkábban)
  • Ilyen emberi tulajdonságokkal rendelkezőnek képzelünk el: önálló, értesz az emberek nyelvén (jó kommunikációs és alkalmazkodó képesség), precíz, pontos és megbízható munkavégzés, strukturált gondolkodásmód

Előnyt jelent

  • Ebben a szektorban és feladatkörben szerzett tapasztalat
  • Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos számlázó, készletnyilvántartó programunk ismerete (Kulcs-Soft)
  • Mielőbb tudsz kezdeni
  • Budapesti vagy Budapest közeli lakhely

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidőben szeretnénk, hogy dolgozz az irodánkban, amely itt található: 1135 Budapest, Fáy köz.
  • Home officet nem tudunk biztosítani
  • A munkaidő hétfőtől péntekig 8.00-16.30-ig tart
  • A munkavégzésedhez természetesen mi biztosítjuk a munkaeszközöket: laptop, telefon
  • Hosszú távra keresünk munkatársat 8 órás, határozatlan idejű munkaszerződéssel

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk kórháztechnikai felszerelésekkel, tesztekkel, kórházi műanyagokkal, labordianosztikumokkal, laboreszközökkel foglalkozik. Teljes munkaidős kollegát keresünk Budapest 13.kerület Fáy közben található irodánkba.
A teljes csapatunk 11 főből áll, így akkor gondolkozz velünk, ha kisebb szervezetnél érzed jól magad
A leendő feladatköröd stabil, biztos, 2011 óta működik a cégünk

 

Jelentkezés módja

Ha egymást keressük, küldd el szakmai önéletrajzodat.

JELENTKEZEM