Dome Facility Services Kft.

A Dome Facility Services Group Kft.

A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.

 

Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 650 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk.

Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Kft. jövőjének részévé válhass.

 

Csapatunk munkatársat keres

Portfólió Manager

pozícióba.

Mivel járulhatsz hozzá közös céljaink megvalósításához:

  • A portfóliójába tartozó létesítmények operatív üzemeltetési folyamatainak irányítása megtervezése, megszervezése és ellenőrzése
  • A rábízott projektek, ingatlanok tulajdonosi szemléletű üzemeltetésének kialakítása, működtetése
  • Szerződéses kötelezettségek teljesítésének biztosítása a beosztott operatív vezetők által (szolgáltatás, jelentések, elszámolás)
  • A portfóliójába tartozó létesítmények éves profitorientált üzemeltetési költségtervezése, a tényköltségek folyamatos monitorozása, szükség esetén újra tervezése
  • A portfóliójába tartozó létesítmények cash flow helyzetének figyelemmel kísérése, szükség esetén beavatkozás
  • CAPEX terv elkészíttetése a beosztott vezetőkkel, és kitárgyalása, elfogadtatása, a megbízóval
  • CAPEX projektek menedzsmentje a teljes folyamat lekövetése (projektindító lapok, szerződések, elszámolások, CF menedzsment, lezárás)
  • Integrált vállaltirányítási rendszer használatának, felügyelete, támogatás nyújtása az operatív kollégák részére (SAP, CAFM)
  • Havi riportok készítése a Megbízó felé
  • Kétheti és havi riportok készítése a felettese részére
  • Negyedéves értekezletre felkészülési anyag készítése
  • Havi PÜ elszámolás készítése a partnerek felé
  • A létesítmények KPI számainak követése, az elvárt célok teljesítése

Mi tesz Téged különlegessé:

  • Felsőfokú, műszaki vagy gazdasági végzettség,
  • Minimum 5 év üzemeltetésben szerzett tapasztalat,
  • Dinamikus, pontos és precíz munkavégzés,
  • Jó problémamegoldó és kommunikációs készség,
  • MS Office magabiztos használata,
  • B kategóriás jogosítvány

Számodra előnyt jelent:

  • Angol nyelv ismerete

Amit kínálunk:

  • Családias légkör az irodában
  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Kiváló munkakörülmények
  • Versenyképes fizetés
  • Hosszú távú munkalehetőség, biztos háttér
  • Home Office lehetőség
     

Munkavégzés helye:

  • Munkavégzés helye: Budapest
  • Munkaidő: teljes munkaidő, heti 40 óra

Állás, munka területe(i):

  • Építőipar, Ingatlan
  • Projektmenedzsment
  • Üzemeltető

JELENTKEZZ!

Kérjük, szakmai önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva küldd el.

Köszönjük!

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.