content-header

MI LESZ A FELADATOD?

  • Részvétel a Retail terület digitalis és sales projektjeiben, a digitalis sales KPI-ok és tervek teljesítésében való közreműködés, illetve ez alapján az aktivitási tervek és feladatok megvalósítása, ezeken belül kiemelten:
    • Retail területen az online értékesítési folyamatok menedzselése az Ügyfél érdeklődés felkeltésétől a termék értékesítés megvalósulásáig;
    • Rendszeres mérések elvégzése, churn pontok azonosítása, megoldási javaslatok és akciótervek megfogalmazása saját és társterületek részére, azok megvalósulása érdekében a csapatmunka szervezése és támogatása;
    • Monitoring, rendszeres elemzések és ad-hoc mérések elvégzése a Contact Center, Fiókhálózat, Ügynöki Értékesítés és Sales Finance Partnerek lead feldolgozási folyamataira és KPI-ra, minőségbiztosítás, esetenként próbavásárlás, javaslatok, akciók és aktivitások kezdeményezése az érintett területekkel, rendszeres státusz szervezése és megtartása, infó sharing;
    • Látogatod a Contact Centert és a Fiókhálózatot, látogatás célja a lead menedzsment és hatékonyság növelési pontok azonosítása, digitális edukáció és értékesítés támogatás;
    • Fejlesztési igényes specifikálása – üzleti igények konszolidálása és priorizálása;
    • Termékekhez kapcsolódó digitális e2e folyamatok és mérési rendszerek kialakításában aktív részvétel – rész feladatok önálló menedzselése és azok határidőre történtő leszállítása;
    • Közreműködés a digitális és lakossági onboarding/ akvizició stratégia, digitális transzformáció megvalósításában;
    • Aktív közreműködés az online onboarding fejlesztésében lakossági és kisvállalati szegmensben;
    • Online elérhető termékkör és szolgáltatások bővítésében részvétel, a digitális felületek CRM sales használatának fokozása;
    • Fejlesztői csapatokkal való együttműködés.

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

  • Biztonság és fejlődés

    • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
    • Versenyképes juttatási csomagra számíthatsz,
    • Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
    • Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk.

    Támogatás és juttatások

    • Számos Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
    • Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
    • Home office-ra is lesz lehetőséged,
    • Nyelvi, szakmai és soft skill képzések várnak,
    • Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.

    Közösség és összetartozás

    • Segítőkész kollégák és befogadó légkör vár,
    • Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk,
    • Közösségi tevékenységeken is részt vehetsz: sportkörök, Young Generation program, éves Raiffeisen Bank találkozó,
    • Jól-lét program, mely során figyelünk kollégáink fizikai és mentális egészségére,
    • Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, számítunk a véleményedre!

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

    • felsőfokú (egyetemi vagy főiskolai), gazdasági vagy kommunikációs szakirányú végzettséggel rendelkezel,
    • van legalább 2 éves szakmai tapasztalatod és készítettél már elemzéseket, szívesen társz fel összefüggéseket, valamint értékesítői szemléletmód is erős benned;
    • magabiztosan használod a PPT-t, Excel-t (pivot, grafikon készítés, szűrések, trendek, egyéb statisztikák) elkészítésében,
    • magabiztos SQL ismeret,
    • képes vagy a prioritások mentén történő, fókuszált munkavégzésre,
    • jó a problémamegoldó képességed és a konfliktuskezelési készséged,
    • magabiztos angol nyelv tudással rendelkezel,
    • rugalmasság és adaptabilitás jellemez.

MUNKAHELYI EXTRÁK

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Orvosi felügyelet
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Játéksarok

JELENTKEZÉS MÓDJA

Jelentkezés

JELENTKEZEM