Főbb feladatok, munkák:

  • A raktári dolgozók munkájának irányítása, feladatok elosztása, műszakok átadása-átvétele 
  • Szabadságok és munkaközi szünetek tervezése, munkautasítások betartatása 
  • Áruátvétel, dokumentálás, többlet és hiányos áruk kezelése 
  • Ki- és beszállítások koordinálása, kamionok irányítása, határidők betartása 
  • Munkafolyamatok változásainak követése, munkatársak tájékoztatása 
  • Logisztikai folyamatok felügyelete
  • Együttműködés a raktár többi területével és adminisztrációval 
  • Munkaeszközök és munkavédelmi eszközök ellenőrzése, tisztaság biztosítása 
  • Új projektek tervezésében és bevezetésében való részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú (szakirányú) végzettség
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Pontos, precíz munkavégzés, felelősségvállalás 
  • Jó szervező és kommunikációs készség, logikus gondolkodásmód
  • Gyors és hatékony problémamegoldó képesség
  • 2 műszakos munkarend vállalása

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Angol vagy német nyelvismeret

Amit kínálnak Neked:

  • Hosszú-távú, biztos munkalehetőség
  • 13. havi fizetés
  • Teljesítménytől függő éves bónusz
  • Cafeteria keret (Bruttó 510.000 Ft/év)
  • Balesetbiztosítás
  • Bejárási támogatás (36 Ft/km)
  • Jubileumi jutalom
  • Dolgozói ajánlási rendszer
  • Továbbképzések

Munkavégzés helye:

  • Lébény

Jelentkezés módja:

  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM