Feladatok
- A vevő érdekeinek képviselete a vállalaton belül, valamint a vállalat érdekeinek képviselete a vevő felé,
- A felelősségi körébe tartozó termékek és folyamatok felügyelete, folyamatos fejlesztése,
- A felelősségi körébe tartozó termékekkel kapcsolatos külső és belső reklamációk és/vagy nem megfelelőségek kivizsgálásának koordinálása, 8D-k nyomon követése és akcióinak végrehajtása, erről jelentés a vevői kapcsolattartó mérnök irányába, valamint ezek dokumentálása,
- Kapcsolattartás vevői kapcsolattartó mérnökökkel és a termeléssel, szükség esetén vevőkkel,
- Minőségügyi dokumentációk készítése, karbantartása,
- A gyártási folyamatok folyamatos követése (mérési jegyzőkönyvek, statisztikai elemzések, auditok végzése) szükség esetén beavatkozás, gyártás megállítás,
- Termék, folyamat és vevőspecifikus auditok végrehajtása és koordinálása, akciótervek felkövetése,
- Új termék bevezetésekor az APQP folyamatban való részvétel,
- Próbagyártások koordinálása területfelelősök bevonásával,
- PPAP dokumentációk elkészítése és elfogadtatása,
- Válogatások, utómunkák felügyelete, dokumentálása, validálása és auditálása,
- A felettese által igényelt jelentések elkészítése
Amit kínálunk
• Versenyképes bérezés+juttatási csomag+bejárási támogatás
• Kiváló fejlődési – és karrier lehetőség
• Felelősségteljes, kihívásokkal teli munkakör
• Professzionális csapa és modern, multinacionális környezet
• Hosszú távú, stabil munkalehetőség egy folyamatosan növekvő cégnél