Raiffeisen Bank Zrt.

KÖVETELÉSKEZELÉSI ÜGYINTÉZŐ

MI LESZ A FELADATOD?

  • Telefonos egyeztetéseket/tárgyalásokat folytatsz a késedelmesen-, vagy nem fizető lakossági Ügyfelekkel, a befizetés megérkezése érdekében.
  • A szabályzatokban, folyamatokban meghatározott módon tájékoztatást adsz Ügyfeleinknek.
  • Ellátod a kapcsolódó adminisztrációs feladatokat.

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

  • mert a folyamatos innovációt (digital, agile) kiváló ügyfélélménnyé alakítjuk át (Customer Experience),
  • mert mi vagyunk a leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltató a régióban,
  • mert minket a tudásvágy hajt, együtt dolgozunk, kezdeményezőkészek vagyunk, és felelősségteljesen cselekszünk,
  • mert nálunk fontos, hogy mit gondolsz, hiszen visszajelzés alapú kultúrát építünk (Employee Survey)
  • mert támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása növeli az elégedettséged és az elkötelezettséged,
  • mert változatos és érdekes képzéseken és oktatásokon vehetsz részt,
  • mert dolgozói kedvezményeket biztosítunk akár a napi bankolásodhoz, akár a lakásvásárlási elképzeléseidhez

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel.
  • Hasonló munkakörben (behajtás/értékesítés/telefonos ügyfélszolgálat) szereztél tapasztalatot.
  • Kitűnően kommunikálsz telefonon.
  • A számítógépet felhasználói szinten megfelelően kezeled (Word, Excel).
  • Jó a problémamegoldó képességed, nem lepődsz meg váratlan helyzetekben.
  • Pontosan és precízen látod el a feladataidat.
  • Gyorsan tanulsz és nem okoz gondot, hogy egyszerre több dologra is figyelj.
  • Megfelelő számodra, hogy 2 műszakunk is van: 8:00-16:30-ig és 9:30-18:00-ig
  • Társalgási szintű angol tudás előnyt jelent.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Kintlévőség kezelő

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.