Telefonos egyeztetéseket/tárgyalásokat folytatsz a késedelmesen-, vagy nem fizető lakossági Ügyfelekkel, a befizetés megérkezése érdekében.
A szabályzatokban, folyamatokban meghatározott módon tájékoztatást adsz Ügyfeleinknek.
Ellátod a kapcsolódó adminisztrációs feladatokat.
MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?
mert a folyamatos innovációt (digital, agile) kiváló ügyfélélménnyé alakítjuk át (Customer Experience),
mert mi vagyunk a leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltató a régióban,
mert minket a tudásvágy hajt, együtt dolgozunk, kezdeményezőkészek vagyunk, és felelősségteljesen cselekszünk,
mert nálunk fontos, hogy mit gondolsz, hiszen visszajelzés alapú kultúrát építünk (Employee Survey)
mert támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása növeli az elégedettséged és az elkötelezettséged,
mert változatos és érdekes képzéseken és oktatásokon vehetsz részt,
mert dolgozói kedvezményeket biztosítunk akár a napi bankolásodhoz, akár a lakásvásárlási elképzeléseidhez
CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...
Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel.
Hasonló munkakörben (behajtás/értékesítés/telefonos ügyfélszolgálat) szereztél tapasztalatot.
Kitűnően kommunikálsz telefonon.
A számítógépet felhasználói szinten megfelelően kezeled (Word, Excel).
Jó a problémamegoldó képességed, nem lepődsz meg váratlan helyzetekben.
Pontosan és precízen látod el a feladataidat.
Gyorsan tanulsz és nem okoz gondot, hogy egyszerre több dologra is figyelj.
Megfelelő számodra, hogy 2 műszakunk is van: 8:00-16:30-ig és 9:30-18:00-ig