MVM Mátra Energia Zrt.

A több mint 18 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


A Mátrai Erőmű hazánk második legnagyobb villamosenergia-termelő egységeként ellátásbiztonsági szempontból nélkülözhetetlen


2020. március 26-án az MVM Mátra Energia Zrt. (korábbi nevén: Mátrai Erőmű Zrt.) és leányvállalatai az MVM Csoport tulajdonába kerültek. A tulajdonos célja, hogy a mára elavult és nem hatékonyan működő energiatermelő létesítményt modern, karbontakarékos és gazdaságosan termelő rendszerré alakítsa. A szénerőmű a hazai széndioxid-kibocsátás 14 százalékáért felel, így Magyarország 2050-es karbonsemlegességi céljainak eléréséhez elengedhetetlen technológiájának átalakítása összhangban a Nemzeti Energia- és Klímatervvel. Az anyavállalat szakmai háttere garantálja, hogy az átalakítási folyamat alatt az ellátó rendszer zavartalanul működjön. A társaság zöld jövőképének megvalósítása, a széntechnológia kivezetése összhangban van az uniós energia- és klímapolitikai célokkal is, így az átalakításnál jelentős EU-s forrásokra is pályázhatunk. A lignit tüzelésű blokkok tervezetten 2025 végén befejezik működésüket, ekkorra új termelő egységek kapcsolódnak be az áramtermelésbe.
Az 1969 óta üzemelő mátrai erőmű Magyarország egyetlen jelentős hazai primer energiaforrásából állít elő villamos energiát. Az erőmű a megújuló energiatermelésben 2002 óta van jelen, amellyel hozzájárult az Európai Unión belül vállalt fenntarthatósági mutatók teljesüléséhez. A társaság hosszú távú célja, hogy hatékony, karbontakarékos energiatermelő létesítményt működtessen, ezért az MVM Mátra Energia modernizációs programja a következő évtized egyik legjelentősebb hazai energetikai projektje lesz.


Kontroller szakértő

Feladatok

  • Terv-tény eltéréselemzés készítése
  • Az éves- és középtávú CAPEX tervezésben, és az üzleti terv/várhatók összeállításában történő részvétel
  • Havi kontrolling jelentések elkészítése
  • A terv- és tényadatok rögzítése a TM1 rendszerben
  • Közreműködés a havi és éves zárási teendők elvégzésében, és az éves beszámoló összeállításában
  • Költségek folyamatos nyomonkövetése, keretfigyelés, projektvezető kontrolling oldali támogatása
  • Projektek fejlesztési terveinek készítésében történő részvétel, Business Case-ek készítése, ellenőrzése
  • Naprakész nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások elkészítése
  • Egyéb gazdaságossági számítások készítése

Amit kérünk

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • 1-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • Naprakész számviteli ismeretek
  • MS Excel magas szintű ismerete
  • Jó probléma megoldó és szervező készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Előnyt jelent

  • SAP ismeret
  • ServiceNow rendszer ismerete
  • TM1 rendszer ismerete

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Stabil, nagyvállalati háttér, határozatlan idejű munkaviszony
  • Kihívásokkal teli, változatos munkakör
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, 13. havi fizetés, utazási hozzájárulás, áramdíj kedvezmény, üdülési támogatás, önkéntes nyugdíjpénztári/egészségpénztári hozzájárulás, élet – és balesetbiztosítás, preventív szűrővizsgálatok)
  • Szabadidős programok, sportolási lehetőség támogatása

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling

JELENTKEZEM