Feladatok

  • Kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás és kereskedelmi megkeresések kezelése
  • Kapcsolatok építése és ügyféligények értékelése, testreszabott megoldások javaslása
  • Heti ügyféllátogatások, stratégiai ügyféltervek készítése és végrehajtása
  • Upsell és cross-sell lehetőségek azonosítása és kihasználása
  • Piaci trendek és versenytársak figyelemmel kísérése, kínálat igazítása az ügyféligényekhez
  • Új ügyfelek beilleszkedésének segítése, biztosítva, hogy megismerjék a foglalási platformokat és a rendelkezésre álló szolgáltatásokat
  • Iparági eseményeken, konferenciákon és kiállításokon való részvétel a cég képviseletében, a meglévő kapcsolatok erősítése és új kapcsolatok építése
  • Együttműködés különböző csapatokkal az ügyféligényeknek megfelelő, testreszabott megoldások biztosítása érdekében
  • Értékesítési és ügyfélhasználati adatok elemzése a növekedési lehetőségek és fejlesztési irányok feltárása céljából
  • Teljesítményjelentések készítése, javaslatok az értékesítésés szolgáltatás minőségének javítása érdekében
  • CRM rendszerben történő nyilvántartás és proaktív problémamegoldás biztosítása

Elvárások

  • Üzleti, Travel Management vagy hasonló területen szerzett felsőfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Legalább 3-5 év tapasztalat key account management, értékesítés vagy üzletfejlesztés területén, különösen a B2B utazási vagy kapcsolódó iparágaban
  • Az utazási szektor, a foglalási platformok és a vállalati utazások általános kihívásainak alapos ismerete
  • Korábbi eredmények az értékesítési célok elérésében, kiváló tárgyalási és meggyőzési képességekkel
  • Erős fókusz az ügyfélelégedettségen és kapcsolatépítésen
  • CRM szoftverek és foglalási platformok ismerete
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs képességek, az ötletek világos és professzionális bemutatásának képességével
  • Stratégiai gondolkodás és tervezés

Előnyt jelent

  • Mesterdiploma
  • Turizmus vagy értékesítés területén szerzett egyéb végzettség

Amit kínálunk

  • Otthonról történő munkavégzés
  • Versenyképes jövedelem
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Támogató csapat egy megbízható és nemzetközi vállalatnál

Céginformáció

Csatlakozz parnerünkhöz Key Account Manager pozícióba, és alakítsd a globális utazási iparág jövőjét!

Partnerünk, a világ egyik vezető globális utazási disztribúciós platformja, az utazási iparág legkiemelkedőbb beszállítóit kapcsolja össze megbízható vásárlókkal, köztük utazási irodákkal, független tanácsadókkal és nagyvállalati ügyfelekkel. Ha rendelkezel erős értékesítési és ügyfélkapcsolati tapasztalattal az utazási szektorban, stratégiai szemléletmóddal és ügyfélközpontú hozzáállással, akkor ez a pozíció Neked szól!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem gombra kattintás után kérjük, csatolj angol nyelvű, fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.