Feladatok:
-
Beérkező alapanyag és kiszállított késztermék tételek naprakész rögzítése, kapcsolódó bizonylatok, számlák kezelése, egyeztetése
-
Vevői megrendelések rögzítése, feldolgozása, beszerzési megrendelések készítése, nyomon követése
-
Cégen belüli kommunikáció a kapcsolódó területekkel
-
Beérkező alapanyag és kiszállított késztermék tételek naprakész rögzítése, kapcsolódó bizonylatok, számlák kezelése, egyeztetése
-
Fuvarokmányok készítése
Az állás betöltéséhez szükséges:
-
Minimum középfokú végzettség
-
1–2 év szakmai tapasztalat logisztikai vagy beszerzési területen
-
Angol nyelvtudás
-
Jó terhelhetőség és hatékony stresszkezelés
-
MS Office, ERP szoftver (preferált: SAP) ismeretek
-
Precíz és pontos munkavégzés, adatrögzítés
-
Kereskedelmi és logisztikai folyamatok ismerete
-
Jó kommunikációs készség
Előnyt jelent:
-
SAP ismeret
-
Gazdasági felsőfokú végzettség, előnyben a kereskedelmi vagy logisztikai szakirányok
Amit kínálnak:
-
Versenyképes fizetés és éves bónusz
-
SZÉP kártya (cafeteria)
-
Átfogó egészségbiztosítási csomag
-
Utazási támogatás
-
Folyamatos fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye: Szolnok
Jelentkezés módja:
Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.