Feladatok:
  • Beérkező alapanyag és kiszállított késztermék tételek naprakész rögzítése, kapcsolódó bizonylatok, számlák kezelése, egyeztetése
  • Vevői megrendelések rögzítése, feldolgozása, beszerzési megrendelések készítése, nyomon követése
  • Cégen belüli kommunikáció a kapcsolódó területekkel
  • Beérkező alapanyag és kiszállított késztermék tételek naprakész rögzítése, kapcsolódó bizonylatok, számlák kezelése, egyeztetése
  • Fuvarokmányok készítése
Az állás betöltéséhez szükséges:
  • Minimum középfokú végzettség
  • 1–2 év szakmai tapasztalat logisztikai vagy beszerzési területen
  • Angol nyelvtudás
  • Jó terhelhetőség és hatékony stresszkezelés
  • MS Office, ERP szoftver (preferált: SAP) ismeretek
  • Precíz és pontos munkavégzés, adatrögzítés
  • Kereskedelmi és logisztikai folyamatok ismerete
  • Jó kommunikációs készség
Előnyt jelent:
  • SAP ismeret
  • Gazdasági felsőfokú végzettség, előnyben a kereskedelmi vagy logisztikai szakirányok
Amit kínálnak:
  • Versenyképes fizetés és éves bónusz
  • SZÉP kártya (cafeteria)
  • Átfogó egészségbiztosítási csomag
  • Utazási támogatás
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye: Szolnok
 
Jelentkezés módja:
Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
 
Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

JELENTKEZEM