content-header

Céginformáció

Partnerünk egy 2002 óta működő magyar vállalkozás, amely fitnesz- és wellnessklubok számára fejleszt komplett üzemeltető- és beléptetőrendszereket. Az általa fejlesztett szoftver több mint 170 klubnál fut, és segít az ügyfélkezelés, belépés, bérlet- és készletnyilvántartás egyszerűsítésében.

Dinamikusan fejlődő csapatukba keresünk új kollégát az alábbi pozícióba: IT support / helpdesk munkatárs

Feladatok

  • A cég saját fejlesztésű szoftverének felhasználóinak támogatása (telefonon, e-mailben, hibajegy-kezelő rendszeren keresztül)
  • Beérkező hívások, bejelentések fogadása, rögzítése, nyomon követése
  • Hibajegyek elsőszintű vizsgálata, alap hibakeresés, egyszerűbb problémák önálló megoldása
  • Bonyolultabb hibák továbbítása a fejlesztői csapat felé, együttműködés a megoldásig
  • Saját fejlesztésű szoftver távoli konfigurálása, tesztelése
  • A szoftver használatával kapcsolatos kérdések megválaszolása, felhasználók támogatása (útmutatás, kisebb „mini tréningek”)
  • Időnkénti helyszíni telepítés/üzembe helyezés partnereknél (előre egyeztetett keretek között)
  • Beléptető rendszer szükséges szoftvereinek előkészítése, előtelepítése
  • Helyi kisebb informatikai segítségnyújtás a kollégáknak (pl. alap hálózati problémák, nyomtató/munkaállomás beállítás, jelszó- és jogosultságkezelés)
  • Meglévő oktatóanyagok folyamatos bővítése, frissítése a gyakorlatban felmerülő kérdések alapján

Elvárások

  • Minimum szakirányú középiskolai végzettség vagy OKJ-s informatikai végzettség
  • Ügyfélorientált hozzáállás, jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • Rugalmasság, együttműködő hozzáállás
  • Logikus gondolkodás és precíz munkavégzés
  • Windows és alap hálózati ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány
  • Megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés

Juttatások

  • Versenyképes, motiváló fizetés és tervezhető szakmai életút
  • Folyamatosan fejlődő, ismert és elismert cég stabil háttere
  • Szakmailag izgalmas, saját fejlesztésű ügyfélnyilvántartó és beléptető szoftverrel dolgozhatsz, amelyet házon belül tesztelnek és folyamatosan fejlesztenek
  • Több mint 150 elégedett partner használja a rendszerüket, így valódi, éles környezetben láthatod munkád eredményét
  • Barátságos légkör, pörgős, támogató csapat
  • Exkluzív munkakörnyezet
  • Ingyenes edzési és wellness lehetőség prémium kategóriás fitneszteremben
  • Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

Előnyt jelent

  • Néhány éves support és/vagy rendszergazdai tapasztalat
  • Helpdesk/hibajegy-kezelő rendszer ismerete
  • Saját fejlesztésű vagy komplex üzleti szoftver(ek) támogatásában szerzett tapasztalat
  • Budapesti, vagy annak környékén lévő lakcím, ahonnan a munkahely nagyjából 60 percen belül megközelíthető

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.