Feladatok

Partnerünk egy budapesti ingatlanforgalmazó vállalat, mely zuglói irodaházába az irodai asszisztens pozícióba keres 2 fő munkatársat.
A két keresett kollega közösen fogja ellátni az alábbi feladatokat
  • vendégek, ügyfelek fogadása
  • irodai adminisztrációs feladatok ellátása
  • vevőszámlák kiállítása
  • kapcsolattartás könyveléssel
  • kintlevőségkezelés
  • szervezetekkel, partnerekkel, beszállítókkal és vevőkkel való kapcsolattartás
  • Ingatlanok kezelési ügyeinek összefogása
  • folyamatban lévő projectek asszisztenciája és adminisztrációja
  • műszaki csoport munkájának adminisztratív támogatása
  • Üzemeltetés zavartalan működésével kapcsolatos feladatok

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Megbízható, felhasználói szintű számítógép ismeret
  • Megbízható excel használat
  • Önállóság, kiváló problémamegoldó képesség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • jó kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • ingatlanüzemeltetésben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Stabil munkahely, fejlődési lehetőség, változatos feladatok, megbízható háttér, versenyképes jövedelem

JELENTKEZEM