Feladatok

Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok:
  • termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg)
  • Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző internetes felületein munkavégzés
  • bejelentés köteles adatok szolgáltatása hatóság felé
  • szerződött felekkel, hatósággal, mezőgazdász kollégákkal történő kapcsolattartás
  •  támogatások lehívásában, pályázatok koordinálásában való részvétel
  •  jogszabályokban foglalt kötelezettségek és vállalások betartása, nyomon követése
  •  kimutatások készítése.

Elvárások

  • Számítástechnikai ismeretek: Microsoft Office magas szintű ismerete, precíz munkavégzés, adatrögzítés különböző informatikai felületeken, rendszerekben
  • Agrár végzettség
  • Több feladatos munkavégzés
  • Rugalmasság
  • Tanulékonyság, összefüggésekben gondolkodás
  • Dinamikusság
  • Jó kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Nébih, Államkincstár E-ügyintéző felületeinek ismerete
  • Gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverek ismerete (Pl. Agroorg)
  • Mezőgazdasági kötődés
  • Elhivatott munkavégzés
  • Idegennyelv ismeret

Amit kínálunk

  • Stabil, biztos munkahely egy dinamikusan fejlődő cégnél
  • Bejelentett teljes munkaidős állás
  • Versenyképes bérezés, próbaidő letelte után bértárgyalás
  • Szolgálati telefon
  • Segítőkész kollégák

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az Agropoint Kft. 1990-ben alakult családi gazdaságként, immár több mint negyed évszázados működés áll a háta mögött. Területeink Kelet-Magyarországon találhatóak. Négy fő területen van jelen, ezek a növénytermesztés, állattenyésztés (húsmarha, hal), integráció és díjugratás. Cégünk évről-évre növelni igyekszik mezőgazdasági területeit, eközben pedig elkötelezett híve a fenntartható mezőgazdaságnak.

Jelentkezés módja

Kérjük jelentkezéséhez csatolja fényképes önéletrajzát és motivációs levelét!

JELENTKEZEM