Dome Facility Services Kft.

Dome Facility Services Group Kft.

Professzionalizmus, Piacorientáció, Partnerség, Emberközpontúság

Csatlakozz hozzánk!

Implementációs menedzser

munkatársat keresünk az FM szakma élvonalában

Kompetencia központ ágazatunkba keresünk olyan üzleti szemlélettel rendelkező, önálló, proaktív projekt menedzsert, akinek átfogó ismerete van az FM piacról és képes egy tender folyamatot az indulástól a befejezésig teljeskörűen kontrollálni.

A tökéletes jelölt győztes hozzáállású, nyerni akaró személy, aki képes kihozni a szolgáltatói tenderekből a maximumot, magas nyerési rátával dolgozik és mind az ügyféllel mind pedig a társosztályokkal asszertív módon kommunikál és együttműködik.

Feladatok:

  • Megnyert üzemeltetési tenderek implementációjának megvalósítása országos szinten (sztenderd és stratégiai projektek is)
  • Projekt kapcsolattartó a megrendelő felé a teljes implementációs projekt alatt
  • Az implementációs terv aktív menedzselése
  • A szükséges erőforrások biztosítása, allokációk megszervezése, projekt csapat irányítása
  • A projekt folyamatos kontrollja, szükséges beavatkozások megtétele
  • Rendszeres riportolás a megrendelő és a vezetőség felé
  • Vevői elvárások, szerződés feldolgozása és betanítása
  • Épületfelmérés (berendezéslista, rendszerek, eszközök, felületek)
  • Folyamatok kidolgozása, jogszabályi megfelelőség és megfelelő jogosítványok biztosítása
  • Szervezet felépítése, HR dokumentációk biztosítása
  • Eszközök, anyagok biztosítása
  • A projekt megfelelő dokumentáltságának biztosítása
  • Utóelemzés, tanulságok levonása és fejlesztési ötletek beépítése a folyamatba

Elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (műszaki menedzser)
  • Széleskörű üzemeltetési és releváns projekt menedzseri tapasztalat
  • Rendszer-és folyamatszemlélet
  • Több éves vezetői tapasztalat
  • Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás
  • Microsoft Office magas szintű ismerete (PowerPoint és Excel)
  • Mobilitás (vidéki munkavégzés)
  • B kategóriás jogosítvány

Előny:

  • Ipari (preferáltan autóipar) vagy irodai vagy kereskedelmi szegmensek széleskörű ismerete
  • Német nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Vállalati gépkocsi magán használatra is
  • Home office lehetőség
  • Rugalmas munkaidő
  • Hosszútávú lehetőség egy stabil, magyar tulajdonú vállalatcsoportnál
  • Sokszínű és változatos feladatok

Elvárt személyes tulajdonságok:

  • Minőségorientált hozzáállás
  • Szolgáltatói attitűd
  • Üzleti szemlélet, stratégiai gondolkodás
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Vezetői készségek és kompetenciák

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Projektmenedzsment

JELENTKEZEM