Feladatok:

  • Onboarding tervek kialakítása, onboarding folyamat szervezése és adminisztratív támogatása

  • Munkatársi exit interjúk tartása

  • Tréningek, fejlesztési programok szervezése, koordinálása, adminisztratív támogatása

  • Munkavállalói értékelések ütemezése, szervezése, adminisztratív támogatása

  • Szakmai beszélgetések előkészítése - ütemezése, szervezése, adminisztratív támogatása

  • Mentor programmal kapcsolatos szervezési és adminisztratív feladatok ellátása

  • Munkavállalói elégedettség mérés szervezése és támogatása

  • Belső programok szervezése és részvétel a lebonyolításában

  • A belső kommunikációs eszközök és csatornák fejlesztése és működtetése

  • A belső kommunikációs csatornák tartalommenedzsmentje és az ezekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása

  • Munkaügyi adminisztráció támogatása

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy pszichológia területen)

  • Legalább 2-3 éves releváns tapasztalat HR területen

  • Kiváló szervezőkészség és problémamegoldó képesség

  • Középszintű angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)

  • MS Office programok magabiztos használata

Amit kínálunk:

  • Inspiráló, támogató munkakörnyezet.

  • Szakmai fejlődési és képzési lehetőségek.

  • Izgalmas, változatos projektekben való részvétel.

Egyéb információ az állásról:

Lokáció: Debrecen (irodai munkavégzés)

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.