Feladatok

  • HR kontrollig folyamatok működtetése;
  • MFB Pont Plusz munkatársak teljeskörű adminisztrációja, munkatársak rögzítése külső rendszerben, oktatás szervezés;
  • Elemzések, riportok, kimutatások, táblázatok készítése;
  • Munkaerőmozgások, szervezetstruktúrát érintő változások rögzítése belső rendszereinkben;
  • Havi, negyedéves, féléves, éves és egyéb riportok, létszámmal kapcsolatos adatszolgáltatások elvégzése;
  • Képzések, tréningek szervezése, utókövetése;
  • A belső rendszerek adattartalmának naprakészen tartása;

Elvárások

  • HR vagy hasonló területen szerzett végzettség;
  • Minimum 2 év HR kontrolling területen szerzett tapasztalat;
  • Írásban aktív, középfokú angol nyelvtudás;
  • Aktuális szakmai ismeretek (munkajogi alapismeretek);
  • Magas szintű MS Office ismeretek (elsősorban excel);
  • Eredményorientált, felelősségteljes, szorgalmas személyiség;
  • Megbízható, precíz munkavégzés;
  • Jó elemző készség, analitikus szemléletmód;

Előnyt jelent

Banki tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés és juttatási csomag (éves bónusz, cafeteria, AYCM SportPass tagság);
  • Home Office lehetőség a próbaidő után;
  • Hosszútávú karrierlehetőség;
  • Stabil, támogató, családias hangulatú környezet.

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

Dinamikusan növekvő banki partnerünk megbízásából keresünk munkatársat a pozícióba.

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.