Feladatok

  • Partnerünk adminisztratív szemponttól történő támogatása, nyilvántartás kezelése
  • Kapcsolattartás a szolgáltatóval, vizsgálatok megszervezése, munkavállalói listák nyilvántartása, adminisztráció
  • Recepció teljeskörű helyettesítése szabadság esetén, napi munkavégzés támogatása
  • HR ügyfélszolgálat elvégzése
  • Diák munkavállalók ügyeinek ügyintézése, jelenléti ívek leadása, adatok napra készen tartása
  • Oktatások, képzések, tanfolyamok szervezésében részvétel; háttér adminisztráció nyomon követése, számlázáshoz kapcsolódó feladatok
  • Kapcsolattartás külső szolgáltatókkal, adatszolgáltatás
  • Riportok, jelentések készítése
  • Részvétel HR területtel összefüggő projektekben, ad hoc jellegű feladatok elvégzése

Elvárások

  • Magabiztos számítógépes ismeret (Excel, Word)
  • Felsőfokú/ erős kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Önálló munkavégzés
  • Precizitás

Előnyt jelent

  • Szakmai tapasztalat

Amit kínálunk

  • Rugalmas beosztás
  • Kiváló bérezés
  • Jó megközelíthetőség

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM