Herceghalom Interat Zrt. bicskei telephelyére Raktári adminisztrációs munkatársat keres

Fejér vármegye
Főbb feladatok: - Minőségi ügyfélkiszolgálás - Ügyfeleink alkatrész igényének rögzítése, és kezelése, ajánlatadás - Raktári programban készletek naprakész nyilvántartása - Csomagok előkészítése, feladása - Webshop karbantartása, fejlesztése Amit kínálunk: - Versenyképes fizetés - Stabil, hosszútávú munkahely - Családias légkör Elvárások: - Középfokú végzettség - Önálló, precíz munkavégzés - Kiváló kommunikációs képesség - Számítógépes ismeretek (Excel, Word) Előny: - Raktári program kezelésével kapcsolatban szerzett tapasztalat - Alkatrész értékesítésben szerzett tapasztalat - Nyelvtudás (angol vagy német) A munkakör részletes leírása: Ügyfeleink szezonálisan, különböző gépalkatrészekkel kapcsolatos igényekkel keresik fel cégünket személyesen, telefonon, vagy e-mailben. Vevőink segítségre szorulnak a helyes alkatrész azonosításával kapcsolatban, azonban mégsem az a legfőbb elvárásunk, hogy ezt a készséget munkatársunk azonnal elsajátítsa, kezdetben csupán az várjuk el, hogy szemmel látható legyen az akarat és a fejlődés a munkavégzés során. Az azonosítás a géptípus és gyártási év megadásával, robbantott ábrák segítségével, vagy termékminta, illetve fotó alapján történik. Új munkatársunkkal szembeni legfőbb elvárásunk, hogy tudjon megfelelő módon kérdezni ügyfelünktől, és adatot rögzíteni az ügyféllel történő kapcsolattartáshoz, majd ellenőrizze raktári rendszerünkben az azonosított alkatrész elérhetőségét, és ezt követően az alkatrészt juttassa el az ügyfélhez (futárszolgálat vagy személyes ügyfélkiszolgálás telephelyünkön). Amennyiben az adott alkatrész nincs a polcunkon a kollégánknak megfelelő beszerzési csatornán keresztül tájékozódnia kell a termék beérkezéséről és költségéről, melyről értesíteni kell az ügyfelet. A pozíció betöltéséhez tehát elengedhetetlen a jó kommunikációs és szervező képesség, de fontosnak tartjuk, hogy leendő kollégánk precízen, dokumentáltan végezze munkáját. A vevői igényeket szem előtt tartva akarjon fejlődni, tanulni, kövesse le a céggel és munkatársakkal együttműködve a változó világ kihívásait. Szeretünk felkészülni a szezonális megkeresésekre, így készletünket az igényeknek megfelelően igyekszünk alakítani. A készletgazdálkodás és rendelések nyomon követése lényeges, mert így tudjuk biztosítani vevőink minőségi kiszolgálását, és elkerüljük munkatársaink szezonális túlterhelését. Leendő munkatársunk munkavégzéséhez családias környezetet biztosítunk, minőségi munkáját versenyképes bérezéssel honoráljuk. Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette figyelmét, kérem juttassa el fényképes önéletrajzát fizetési igény feltüntetésével a lukacs.laszlo@interat.hu e-mail címre.

JELENTKEZEM


Cégnév: Hirdetésben megadva
Kapcsolattartó: Herceghalom Interat Zrt.
Jelentkezés telefonon: +3622350045
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: