A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:
-
Szállítói számlák kezelése, könyvelésre való előkészítés
-
Banki adatok és tranzakciók adminisztrációja
-
Munkaidő-nyilvántartások és szabadságok kezelése
-
Dolgozói dokumentumok és hivatalos ügyintézés
-
Kapcsolattartás a helyi irodával, a központtal és külső partnerekkel
-
Ki- és hazautazások szervezésének támogatása
Elvárások:
-
Középfokú végzettség pénzügy-számvitel területen
-
Hasonló területen vagy német adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
-
Német középfokú nyelvtudás - szóban és írásban egyaránt használatos
-
Magabiztos MS Office ismeretek
-
B kategóriás jogosítvány
Előny:
-
Munkaerő-kölcsönzésben szerzett tapasztalat
-
Angol nyelvtudás
Amit Partnerünk biztosítani tud:
-
Teljes körűen biztosított lakhatás rezsiköltséggel együtt
-
Cégautó biztosítása a kinti tartózkodás idejére – személyes használatra megbeszélés tárgyát képzi
-
Modern, jól felszerelt irodai környezet
-
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy támogató, családias csapatban
Munkavégzés helye: Németország, Burghausen
Munkaidő: hétfőtől-péntekig 8:00-16:30
Ha szívesen dolgoznál stabil háttérrel rendelkező, támogató nemzetközi környezetben, várjuk friss önéletrajzodat a Jelentkezés gombra kattintva!