Gazdálkodási ügyintéző ingatlanüzemeltetési terület

Pest megye

Feladatok

  • Ellátja az épületek (területének) építészeti, épületgépészeti, villamos berendezései karbantartásának felügyeletét az üzemeltető közreműködésével.
  • A beérkezett hibajelentéseket továbbítja az üzemeltetőnek és figyelemmel kíséri a javítás megvalósítását.
  • Megszervezi a gyors és szakszerű hibaelhárítást.
  • Figyelemmel kíséri a megrendelt munkák teljesülését, a nagyobb munkáknál kooperációs egyeztetést tart.
  • Figyelemmel kíséri a hatósági vizsgálatok alá tartozó berendezések (lift, klíma, elektromos berendezések, emelőgépek) állapotát.
  • Gondoskodik a tűzrendészeti, munkavédelmi és biztonságtechnikai szemléken megállapított hiányosságok javításáról.
  • A megrendelések, szerződések előkészítésekor elkészíti a műszaki leírásokat, bekéri és értékeli az árajánlatokat, döntés-előkészítő javaslatot állít össze.
  • Vezeti és aktualizálja a hibabejelentések kontrolltáblázatát.
  • Kezeli a szakmai rendszereket (pl.: KEMM-modul, CPS-, SP-portál stb.).
  • Ügyiratokat kezel, készít, rendszerez.
  • Betartja az ügyintézői határidőket.
  • Részt vesz a főosztályt érintő éves költségvetési terv összeállításában.
  • Közreműködik vagy elkészíti az adatszolgáltatásokat, jelentéseket, előterjesztéseket.
  • Kapcsolatot tart vállalkozókkal és szakhatóságokkal.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Állandó belföldi lakóhely,
  • B kategóriás jogosítvány
  • A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 9. Beruházási, ellátási munkakörcsoport 9.2. pontjában előírt középfokú végzettség,
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, internet),
  • Előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt),
  • A NAV biztonsági ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt),
  • Megfelelés a NAV összeférhetetlenségi szabályainak,
  • Határozottság,
  • Döntésképesség,
  • Határidő-érzékenység
  • Terhelhetőség,
  • Logikus gondolkodás,
  • Tanulási képesség és készség,
  • Célorientáltság,
  • Magas szintű kommunikációs készség szóban és írásban,
  • Műszaki végzettség.

Előnyt jelent

  • Közigazgatáson belül, ingatlanok üzemeltetésében szerzett tapasztalat,
  • Ingatlanokhoz kapcsolódó beszerzési eljárásokban, költségvetés tervezésében szerzett tapasztalat,

Amit kínálunk

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
  • Stabil munkahely, megbecsülést nyújtó szervezet,
  • Rugalmas, támogató munkahelyi légkör,
  • Változatos feladatok,
  • Ingyenes egészségügyi szolgáltatások.

 

Foglalkoztatás jellege:

  • Határozatlan idejű,
  • Teljes munkaidő.

 

Egyéb kiemelt információk:

  • Munkábajárási támogatás (39/2010. (II.26.) Korm. rendelet),
  • Cafeteria.

 

Havi bruttó fizetés:

Végzettségtől és tapasztalattól függően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény szerint.

 

Pályázat benyújtásának határideje:

2025. március 7.

Céginformáció

Nemzeti Adó- és Vámhivatal Gazdasági Ellátó Igazgatósága

Munkavégzés helye:

Objektum-üzemeltetési Főosztály

1132 Budapest, Váci út 48. C-D.

Jelentkezés módja

Pályázat benyújtásának módja:
Elektronikusan maximum 3 MB terjedelemben a "Jelentkezem” gombra kattintva.

A tárgy mezőbe kérjük beírni: 04/2025.OÜF_ügyintéző”
 

Csatolandó dokumentumok:

  • Fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adatkörrel);
  • Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, valamint nyelvvizsgáit igazoló okiratok másolata;
  • Rövid motivációs levél, melyben a pályázó ismerteti eddig ellátott szakmai feladatait;
  • Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással kapcsolatos kezeléséről,
  • Külön nyilatkozat, ha hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, az őrzési idő lejárta vagy a nyilatkozat visszavonása után megsemmisítse.

 

Minden csatolandó dokumentumot egyszerre kell benyújtani, a NAV csak a hiánytalan és határidőig beérkezett pályázatot tekinti érvényesnek.

 

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, ennek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. március 21.

JELENTKEZEM