Feladatok:
-
Műszakok tervezése és szervezése az egészségügyi dolgozók számára
-
Foglalkozás-egészségügyi beutalók feldolgozása, időpontok kezelése és optimalizálása, kapcsolattartás megbízókkal és szakemberekkel
-
Telefonos megkeresések kezelése, vizsgálati és szakorvosi időpontok rögzítése, tájékoztatás, ajánlatadás, leletek továbbításának felügyelete, reklamációk kezelése
-
Termékekre és mobil szűrésekre érkező megkeresések rögzítése, ajánlatadás, rendelések felvétele és kiszállítások intézése
-
Ügyfelek fogadása a wellness központban, tájékoztatás, irányítás, létesítmény működésének támogatása
-
Általános adminisztratív és koordinációs feladatok ellátása (logisztika, számlázás, eszköznyilvántartás)
Az állás betöltéséhez szükséges:
-
Középfokú végzettség
-
Minimum 3–5 év szakmai tapasztalat komplex feladatok ellátásában egészségügyi, front office vagy adminisztratív területen
-
Társalgási szintű angol nyelvtudás
-
Kiváló kommunikációs készség, kedvesség, igényes megjelenés
-
Erős prioritás- és időmenedzsment, stressztűrés, felelősségvállalás
-
Precíz, megbízható adminisztratív munkavégzés, monotonitás tűrése, önállóság
-
Multitasking, gyors feladatváltás és párhuzamos figyelemmegosztás képessége
-
Nyitottság az újdonságokra, proaktív (“doer”) hozzáállás, rugalmasság és sokoldalúság
-
Kooperatív kommunikáció, mátrix szervezetben és távoli együttműködésben szerzett jártasság
-
Gyors tanulás, jó problémamegoldó és erős rendszerszintű átlátóképesség, AI-eszközök iránti nyitottság
Előnyt jelent:
-
Tapasztalat egészségügyi szolgáltatónál, magánklinikán, diagnosztikai vagy foglalkozás-egészségügyi központban
-
Wellness/gyógyászati központ, illetve orvostechnikai termékeket forgalmazó vállalat adminisztratív vagy ügyfélkezelési területén szerzett gyakorlat
Partnerünk ajánlata:
-
Versenyképes juttatások, a munkába járás támogatása
-
Magán egészségbiztosítás
-
Egészségügyi és wellness szolgáltatások és termékek dolgozói áron vagy ingyenes juttatásként
-
Változatos munka, újabb lehetőségek a cégcsoporton belül
-
Kis szervezet, családias légkör
-
Döntően önálló munka
Munkaidő: hétfőtől-péntekig 9.30-18.00-ig
Munkavégzés helye: elsősorban a Campona Üzletközpontban, alkalmanként a Kolosy téren, időszakosan pedig home office lehetőséggel
Jelentkezés módja:
Kérjük, küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezést követően?
A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére. Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.