
Élelmiszerlánc- biztonsági Centrum Nonprofit Kft.
Faanyag kereskedelmi lánc felügyeleti ügyintéző
Kiemelt Ügyek Igazgatósága
EUTR Felügyeleti Osztály
Csatlakozz Magyarország egyik legszerethetőbb Hivatalát támogató ÉLBC Kft-hez, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) tulajdonban lévő nonprofit gazdasági társasághoz, mely az állam 100%-os tulajdonában áll.
A Hivatal munkatársaival közösen minden nap azon dolgozunk, hogy megbízható forrásból származó élelmiszer kerüljön csak forgalomba, ahol szeretjük az állatokat és a növényeket is, ahol részese lehetsz egy innovatív, jó hangulatban együtt dolgozó csapatnak.
Ahogy a Nébih nem csak egy hivatal, úgy az ÉLBC sem csak egy Kft., hanem egy elhivatottság, egy életérzés. Hófehérke is csak bennünk bízik.
Munkavégzés helye: 1023 Budapest, Frankel Leó út 42-44., ahová könnyedén el tudsz jutni tömegközlekedéssel a 4-6., vagy 17-es, 19-es vagy 41-es villamossal vagy akár kerékpárral is
Miért éri meg jelentkezned?
- stabil munkahelyet kínálunk a számodra, biztos fizetéssel
- határozatlan idejű munkaviszonnyal várunk Téged, 3 hónapos próbaidővel, és reméljük ezt követően is, hiszen mindent megteszünk, hogy a jó munkavállalókat hosszú távon is megtartsuk
- tiszteletben tartjuk a magánéletet, kiszámítható hivatali munkarendben dolgozhatsz hétfőtől csütörtökig 8.00-17.00 között, pénteken pedig 8.00-14.00-ig tart a munkaidő
- szeretjük a munkánkat, tudunk is dolgozni, sokszor szorítanak a határidők, ennek ellenére nálunk támogató munkakörnyezetre számíthatsz
- tudásátadással segítjük a betanulásodat
- nagyon jó hangulatú csapatban dolgozunk, ahol Te is jól fogod érezni magad
- ha fejlődni szeretnél, támogatjuk a tanulmányaidat
- ha lakhatási támogatásra van szükséged, akkor pályázhatsz albérleti támogatásra
- Munkába járásodat 100%-ban támogatjuk, ha tömegközlekedéssel jössz, ha pedig autóval, akkor 30 Ft/km összegben.
- Béren felül cafeteria juttatásként éves szinten bruttó 200.000 Ft-ot kapsz SZÉP kártyára
Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
- Feladatod lesz a faanyag kereskedelmi lánc felügyeleti tevékenység (EUTR) adminisztrációs feladatainak támogatása
- Gondoskodsz a különböző nyilvántartásokban szereplő adatok elemzéséről, nyilvántartásuk előkészítéséről.
- Egyezteted a kollégáiddal, a nyilvántartási rendszerbe bejelentkezni kívánók adatait, megfelelőségét.
- Feladataid közé tartozik a Nébih informatikai szakrendszereibe történő adatbevitel és annak előkészítése.
- Folyamatosan kapcsolatot tartasz az osztályod minden munkatársával és a faanyag kereskedelmilánc felügyelőkkel.
- Felelősségi körödbe tartozik az EUTR feladatellátással kapcsolatos iktatási feladatok előkészítése, egyes feladatok önálló megoldása.
- Közreműködsz a terepi ellenőrzések során kint dolgozó kollégáid részére a hatósági és egyéb adatbázisokból történő online adatgyűjtésben, adatszolgáltatásban.
Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?
Jelentkezz még ma, ha ezek illenek rád, mert akkor a csapatunkban van a helyed:
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Irodai adminisztráció terén szerzett tapasztalattal rendelkezel
- Jól kezeled a számítógépet, magabiztosan használod az MS Office programokat
- Igényes vagy a munkádra, így mindig átnézed, hogy milyen anyagot adsz ki a kezeid közül
- Inkább inspirál, mint stresszel a határidők betartása, éppen ezért nagy hangsúlyt is fektetsz arra, hogy a Rád bízott munkát időben elkészítsd
- A Rád bízott feladatot lelkiismeretesen a legjobb tudásod szerint önállóan megcsinálod, ha úgy látod, hogy segítségre van szükséged, akkor kérdezel
- Esetenként jól tűröd a monoton munkavégzést is
- Kihívásként tekintesz egy problémára és rögtön a megoldására is van javaslatod
- Szívesen tanulsz új dolgokat és a munkádat könnyítő javaslatokkal is szívesen bombázod a főnököd
Előnyként értékeljük, ha van közigazgatásban szerzett gyakorlatod, de nem feltétel. Ha a többi elvárás illik Rád, akkor jelentkezz még ma!
Kattints a ’JELENTKEZEM’ gombra, add meg a neved, elérhetőségeidet, töltsd fel a motivációs leveled a fizetési igény megjelölésével, önéletrajzod és már készen is vagy.
Amit még az állással kapcsolatban tudnod érdemes:
- kiválasztás után azonnal betölthető pozíció
- biztos fizetés
- összetartó, segítőkész csapat
- szakmailag felkészült vezetők
- kölcsönös tiszteleten alapuló barátságos munkahelyi légkör
- értékteremtő és közjót szolgáló munka
- teljes munkaidős vagy 4 órás részmunkaidős munkaviszony 3 hónapos próbaidővel
- munkaidő: Hétfő-Csütörtök: 8.00-17.00, Péntek: 8.00-14.00, vagy Hétfő-Péntek 8.00-12.00
- 6 órát meghaladó munkavégzés esetén ebédidő: 30 perc
- az állás betöltésének jogszabályi feltételei: magyar állampolgárság, büntetlen előélet
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Mezőgazdaság, Környezet
- Mezőgazdaság, Élelmiszeripar
- Értékesítés, Kereskedelem
- Kereskedelmi munkatárs
Havi bruttó fizetés:
Tapasztalattól függően megegyezés szerint, fizetési igény megjelölése (a napi 4 vagy 8 órás munkaidőnek megfelelően) a motivációs levélben.
Jelentkezés módja:
- A pályázat benyújtásának határideje: 2023.10.06.
- A pályázatok benyújtásának módja: Önéletrajzzal és motivációs levéllel a fizetési igény és a vállalt napi munkaidő (4 vagy 8 óra) feltüntetésével a lenti "Jelentkezem gombra kattintva .
- A pályázat elbírálásának határideje: 2023.10.20.