Élelmiszerlánc- biztonsági Centrum Nonprofit Kft.

Faanyag kereskedelmi lánc felügyeleti ügyintéző

Kiemelt Ügyek Igazgatósága
EUTR Felügyeleti Osztály

Csatlakozz Magyarország egyik legszerethetőbb Hivatalát támogató ÉLBC Kft-hez, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) tulajdonban lévő nonprofit gazdasági társasághoz, mely az állam 100%-os tulajdonában áll.

A Hivatal munkatársaival közösen minden nap azon dolgozunk, hogy megbízható forrásból származó élelmiszer kerüljön csak forgalomba, ahol szeretjük az állatokat és a növényeket is, ahol részese lehetsz egy innovatív, jó hangulatban együtt dolgozó csapatnak.

Ahogy a Nébih nem csak egy hivatal, úgy az ÉLBC sem csak egy Kft., hanem egy elhivatottság, egy életérzés. Hófehérke is csak bennünk bízik.

Munkavégzés helye: 1023 Budapest, Frankel Leó út 42-44., ahová könnyedén el tudsz jutni tömegközlekedéssel a 4-6., vagy 17-es, 19-es vagy 41-es villamossal vagy akár kerékpárral is

Miért éri meg jelentkezned?

  • stabil munkahelyet kínálunk a számodra, biztos fizetéssel
  • határozatlan idejű munkaviszonnyal várunk Téged, 3 hónapos próbaidővel, és reméljük ezt követően is, hiszen mindent megteszünk, hogy a jó munkavállalókat hosszú távon is megtartsuk
  • tiszteletben tartjuk a magánéletet, kiszámítható hivatali munkarendben dolgozhatsz hétfőtől csütörtökig 8.00-17.00 között, pénteken pedig 8.00-14.00-ig tart a munkaidő
  • szeretjük a munkánkat, tudunk is dolgozni, sokszor szorítanak a határidők, ennek ellenére nálunk támogató munkakörnyezetre számíthatsz
  • tudásátadással segítjük a betanulásodat
  • nagyon jó hangulatú csapatban dolgozunk, ahol Te is jól fogod érezni magad
  • ha fejlődni szeretnél, támogatjuk a tanulmányaidat
  • ha lakhatási támogatásra van szükséged, akkor pályázhatsz albérleti támogatásra
  • Munkába járásodat 100%-ban támogatjuk, ha tömegközlekedéssel jössz, ha pedig autóval, akkor 30 Ft/km összegben.
  • Béren felül cafeteria juttatásként éves szinten bruttó 200.000 Ft-ot kapsz SZÉP kártyára

Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

  • Feladatod lesz a faanyag kereskedelmi lánc felügyeleti tevékenység (EUTR) adminisztrációs feladatainak támogatása
  • Gondoskodsz a különböző nyilvántartásokban szereplő adatok elemzéséről, nyilvántartásuk előkészítéséről.
  • Egyezteted a kollégáiddal, a nyilvántartási rendszerbe bejelentkezni kívánók adatait, megfelelőségét.
  • Feladataid közé tartozik a Nébih informatikai szakrendszereibe történő adatbevitel és annak előkészítése.
  • Folyamatosan kapcsolatot tartasz az osztályod minden munkatársával és a faanyag kereskedelmilánc felügyelőkkel.
  • Felelősségi körödbe tartozik az EUTR feladatellátással kapcsolatos iktatási feladatok előkészítése, egyes feladatok önálló megoldása.
  • Közreműködsz a terepi ellenőrzések során kint dolgozó kollégáid részére a hatósági és egyéb adatbázisokból történő online adatgyűjtésben, adatszolgáltatásban.

Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?

Jelentkezz még ma, ha ezek illenek rád, mert akkor a csapatunkban van a helyed:

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Irodai adminisztráció terén szerzett tapasztalattal rendelkezel
  • Jól kezeled a számítógépet, magabiztosan használod az MS Office programokat
  • Igényes vagy a munkádra, így mindig átnézed, hogy milyen anyagot adsz ki a kezeid közül
  • Inkább inspirál, mint stresszel a határidők betartása, éppen ezért nagy hangsúlyt is fektetsz arra, hogy a Rád bízott munkát időben elkészítsd
  • A Rád bízott feladatot lelkiismeretesen a legjobb tudásod szerint önállóan megcsinálod, ha úgy látod, hogy segítségre van szükséged, akkor kérdezel
  • Esetenként jól tűröd a monoton munkavégzést is
  • Kihívásként tekintesz egy problémára és rögtön a megoldására is van javaslatod
  • Szívesen tanulsz új dolgokat és a munkádat könnyítő javaslatokkal is szívesen bombázod a főnököd

Előnyként értékeljük, ha van közigazgatásban szerzett gyakorlatod, de nem feltétel. Ha a többi elvárás illik Rád, akkor jelentkezz még ma!

Kattints a ’JELENTKEZEM’ gombra, add meg a neved, elérhetőségeidet, töltsd fel a motivációs leveled a fizetési igény megjelölésével, önéletrajzod és már készen is vagy.

Amit még az állással kapcsolatban tudnod érdemes:

  • kiválasztás után azonnal betölthető pozíció
  • biztos fizetés
  • összetartó, segítőkész csapat
  • szakmailag felkészült vezetők
  • kölcsönös tiszteleten alapuló barátságos munkahelyi légkör
  • értékteremtő és közjót szolgáló munka
  • teljes munkaidős vagy 4 órás részmunkaidős munkaviszony 3 hónapos próbaidővel
  • munkaidő: Hétfő-Csütörtök: 8.00-17.00, Péntek: 8.00-14.00, vagy Hétfő-Péntek 8.00-12.00
  • 6 órát meghaladó munkavégzés esetén ebédidő: 30 perc
  • az állás betöltésének jogszabályi feltételei: magyar állampolgárság, büntetlen előélet

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Mezőgazdaság, Környezet
  • Mezőgazdaság, Élelmiszeripar
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs

Havi bruttó fizetés:

Tapasztalattól függően megegyezés szerint, fizetési igény megjelölése (a napi 4 vagy 8 órás munkaidőnek megfelelően) a motivációs levélben.

Jelentkezés módja:

  • A pályázat benyújtásának határideje: 2023.10.06.
  • A pályázatok benyújtásának módja: Önéletrajzzal és motivációs levéllel a fizetési igény és a vállalt napi munkaidő (4 vagy 8 óra) feltüntetésével a lenti "Jelentkezem gombra kattintva .
  • A pályázat elbírálásának határideje: 2023.10.20.
Cégnév: Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK