Az Indotek Group
Magyarország egyik vezető befektetéskezelő nemzetközi cégcsoportja, amely már 12
országban van aktívan jelen. Tevékenységünk középpontjában az ingatlanokkal
fedezett banki követelések, valamint a különböző ipari-, kereskedelmi-,
szolgáltatói- és lakáscélú ingatlanok megvásárlását, fejlesztését,
üzemeltetését és értékesítését magában foglaló vagyonkezelés áll.
A közel 600 főt foglalkoztató Indotek Group
tulajdonában lévő ingatlanok száma meghaladja a 350-et, és a cégcsoport
piacvezető a magyarországi B és C kategóriás ingatlanok piacán. Portfóliónkba
tartozik több, mint 40 irodaház, közel 30 nemzetközi és hazai bevásárlóközpont,
számos szálloda, raktárépület, iparterület. A beépített és bérbe adható
területeink nagysága összességében meghaladja a 2,5 millió négyzetmétert. Az
Indotek Group saját fejlesztésű lakóparkprojektjei révén jelen van a lakossági
ingatlanpiacon is.
Ha szeretnél Te is
részese lenni vállalatunk további sikereinek, csatlakozz hozzánk!
Értékesítési asszisztens
AMIT MI BIZTOSÍTUNK SZÁMODRA:
Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez
bármikor fordulhatsz.
Lendületes és vidám csapatban dolgozhatsz,
kiszámítható, törzsidős munkarendben (h-cs.: 9-16 óra, p.: 9-15 óra).
Teret adunk az ötleteid megvalósításának,
amellyel elősegítheted az Indotek jövőjének alakulását.
Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos
szakmai fejlődésed (angol nyelvtanfolyam, szakmai továbbképzések, workshopok).
A biztos alapok megszerzése után lehetőséget
adunk a fejlődésedhez, előrelépésedhez.
Lojalitás alapú egészségbiztosítási csomagot
nyújtunk a munkavállalóink számára.
Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben
dolgozhatsz, ingyenes parkolási lehetőséggel.
Népszerű és változatos céges programokon vehetsz
részt (sportnapok, kulturális programok, jótékonysági rendezvények, családi
napok).
Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amit
rendszeres gyümölcsnappal, étkezési kedvezménnyel és ingyenes konditerem
bérlettel támogatunk.
TÉGED KERESÜNK, HA
Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
2-3 év tapasztalatot szereztél adminisztratív
munkakörben
Felhasználói szinten kezeled a számítógépet és
az MS Office programcsomagot
Személyiségedet megbízhatóság, kedvesség,
pontosság, precizitás jellemzi
Magas szintű a kommunikációs készséged szóban és
írásban is
AMIT MI VÁRUNK TŐLED
Asszisztenciát ingatlanok bérbeadásában és
értékesítésében
Bejövő hívások kezelését
Tájékoztatást az ügyfelek felé az elérhető
ingatlanokról
Ingatlan bemutatások időpontjának egyeztetését
az ügyfelekkel
Megkeresések rögzítését a központi rendszerben
Bérbeadási és értékesítési folyamatok
támogatását
Bérleti és adásvételi szerződésekkel kapcsolatos
adminisztratív támogatást (feladatok kiadása a társosztályoknak, kapcsolódó
dokumentumok előkészítése, folyamatok nyomon követése).