content-header

Feladatok

  • Kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák kezelése
  • A vállalati információk frissítése a meglévő és új ügyfelekről
  • Pénzügyosztály munkájának támogatása, operatív segítése, esetenként helyettesítése
  • Különböző jelentések, beszámolók, riportokkészítése, és kezelése, egyéb a felettes vezetője által delegált adminisztratív jellegű feladatok
  • Vezetők felé rendszeres és igényeknek megfelelően ad-hoc riportok készítése
  • Értékesítők munkájának operatív támogatása, Értékesítési ajánlatok összeállítása
  • Fontos számunkra, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek
    • a kapcsolattartás színvonalával
    • a megoldás sebességével
    • a megvalósítás minőségével

      A napjaid ilyen izgalmas tevékenységekkel lesznek tele:
    • ajánlatkérések kezelése, ajánlat elkészítése és ajánlatadás
    • a sales és a logisztika támogatása a megvalósításhoz szükséges feladatok koordinálásával
    • együttműködés a termékfejlesztés csapattal az ajánlatadások előkészítésében
    • számlázási feladatok
    • Havi, negyedéves és éves zárásokban részvétel és azok támogatása
    • A könyvelés támogatása

Elvárások

  • Minimum középfokú pénzügyi végzettséggel (szakirányú végzettség előny)
  • Erős felhasználó szintű informatikai (Word, Excel) ismerettel rendelkezik
  • Terhelhetőség, kezdeményezőkészség, magabiztosság és önálló munkavégzés jellemzi
  • Kiváló kapcsolatteremtő készséggel, pozitív hozzáállással
  • Erős probléma megoldó készséggel, pro aktivitással rendelkezik
  • Önállóan és csapatban is megállja a helyét

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Tagja lehetsz egy fiatalos, összetartó és dinamikus csapatnak, ahol junior és tapasztaltabb kollégák kölcsönösen támogatják egymás munkáját és megosztják tapasztalataikat, ahol meghallgatják a véleményed és lehetőséged van ötleteid megvalósítására is.
  • Hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk

Jól fogod érezni magad nálunk, ha
  • proaktívan keresed, a „mit és hogyan” tudnánk jobban csinálni kérdésre a válaszokat,
  • érték számodra a támogató vezetői hozzáállás, a transzparencia a cég működésében és a kommunikációban egyaránt
  • érzel magadban lendületet a folyamatos tanulásra, fejlődésre

Céginformáció

A Bramcke Hungary Kft több, mint tizenöt éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem terén. Professzionális disztribútorként számos márka magyarországi és külföldi értékesítését végezzük. A cég nagy volumenű fejlesztést hajt végre a következő időszakban, így szeretné bővíteni kiváló szaktudással rendelkező csapatát, debreceni munkavégzéssel.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja fényképes önéletrajzát

JELENTKEZEM