Az INTERSPAR áruház háztechnikusi teendőinek ellátása: Havi/heti/napi rendszeres ellenőrzések, hibafeltárások, szükséges beállítások, kisebb javítások és karbantartások elvégzése
Épületgépészeti-felügyeleti rendszer üzemeltetése, karbantartó szakcégek munkájának felügyelete, munkaterület biztosítása, munkalapok igazolása
Környező szupermarketekben történő kisebb felmérések, hibafeltárások, hibaelhárítások elvégzése, segítségnyújtás az ott felmerülő műszaki problémák megoldásában
Csatlakozz hozzánk, ha:
Villanyszerelői végzettség
Alapszintű számítógép felhasználói ismeret: Outlook levelező rendszer, Windows
Saját tulajdonú személygépkocsi, hivatali használatra
Előnyt jelent:
Szakmai tapasztalat: előnyt jelent bevásárlóközpont, irodaház, szálloda vagy kórház üzemeltetésében szerzett gyakorlat vagy gépész karbantartó cégnél eltöltött idő
Ezen felül amit még kínálunk
Teljesen bejelentett, hosszú távú munkalehetőség
Családias, támogató munkahelyi légkör
Átfogó betanulási program
Versenyképes juttatási rendszer
Az alapjövedelmen kívül számos béren kívüli juttatás:
13. havi fizetésre is számíthat nálunk
Kedvezményes dolgozói vásárlás üzleteinkben (szabályzat szerint 15%)
Hűségprogramunk keretén belül SZÉP-kártya juttatás