Digitális ügyfélközpont munkatárs - Román nyelvtudással

Pest megye

Feladatok

  • Beérkező telefonhívások kezelése, ügyfelek pontos és szakszerű tájékoztatása
  • Lakossági és vállalati banki termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos információk nyújtása
  • Telefonon adott pénzforgalmi megbízások rögzítése és feldolgozása
  • Számlanyitás lebonyolítása és pénzforgalmi műveletek kezelése VideóBankon keresztül​​​​​​
  • Munkaidő: Hétfőtől – Péntekig: napi 8 óra 8.00–16:30 vagy 12:30-21.00 (eseti  szombati munkavégzés lehetséges 10.00-18.00 óra között)

Elvárások

  • Legalább 1 év ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
  • Megbízható, felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Tárgyalóképes magyar és román nyelvtudás

Előnyt jelent

  • Banki / Pénzintézeti telefonos ügyfélkapcsolatban szerzett tapasztalat
  • Banki szakügyintézői, vagy közgazdasági, pénzügyi végzettség 
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Versenyképes alapjövedelem
  • Cafeteria
  • AYCM Sportpass tagság
  • 18:00 óra után 30%-os pótlék
  • Hétvégi munkavégzés esetén dupla bér jár
  • Támogató közösség
  • Színvonalas munkakörnyezet
  • Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok

Céginformáció

Dinamikusan növekedő, magyar hátterű banki partnerünk csapatába keresünk új munkatársat.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra való kattintás után kérem csatolja fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM


Cégnév: ADECCO Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: