Feladatok

  • a vezetése alá tartozó bolt teljes körű üzemeltetése;
  • az árukészlet ismerete, figyelemmel kísérése, áruszállítás beléptetésének koordinációja;
  • áru megrendelése, átvétele, bevételezése, készletnyilvántartó program kezelése (betanítást követően);
  • a készletek megfelelő kezelése, selejt és hiány minimalizálása;
  • dokumentációk, nyilvántartások és egyéb dokumentációk vezetése;
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása.

Elvárások

  • kereskedelmi szakirányú végzettség;
  • alapszintű számítógépes ismeretek;
  • pontos, önálló és gyors munkavégzés;
  • kiváló kommunikációs és alkalmazkodó készség;
  • fizikai munka ellátásához szükséges megfelelő egészségi állapot;
  • B-kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent

  • kereskedelemben szerzett szakmai tapasztalat.

Amit kínálunk

  • stabil munkáltatói háttér;
  • biztonságos munkakörnyezet;
  • cafeteria – évi bruttó 200.000 Ft;
  • a munkába járási költségek elszámolása a közigazgatási határon kívülről bejárás esetén;
  • egyéb költségtérítési lehetőségek;
  • egyéb szociális kedvezmények;
  • munkaidő: 1 havi munkaidő keret;
  • legfeljebb 2 műszakos munkarend hétköznapokon. 

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Kerékpártároló

Jelentkezés módja

Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzzal és a bruttó bérigény megjelölésével. 

JELENTKEZEM

Friss hasonló állások e-mailben

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.