Feladatok
- Lekérdezések (NAV VH, opten, tulajdoni lap, cégkivonat… stb)
- Bejövő, kimenő levelek kezelése;
- Elektronikus levelezések;
- Szerződések előkészítése;
- Irattározás, selejtezés;
- Átadás-átvételek koordinálása, dokumentálása;
- Referensek napi munkájának adminisztratív segítése;
Elvárások
- Preferáltan egy, de legalább fél éves gyakorlatot keresel;
- Heti minimum 25 -32 órát tudsz dolgozni;
- Nappali tagozatos aktív/25 év alatti passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel;
- Dinamikus csapatjátékosság és szabálykövető hozzáállás jellemez;
- Erős kommunikációs készséggel rendelkezel;
- A Microsoft Office csomag programjait felhasználói szinten használod;
Amit kínálunk
- Nagyvállalati környezetben szeretnél valódi tapasztalatot szerezni;
- Szakmai gyakorlat leigazolása;
- Összetartó csapat;
- Hosszútávú karrier lehetőség, tanulmányaid befejzetével akár főállásu lehetőség;
- Órabér: br. 2000 Ft;
- Biztosított képzések, szakmai vagy informális programok, tehetséggondozás;
Céginformáció
Légy részese az MBH START Gyakornoki Programjának, ahol munkahelyed igazodik az egyetemedhez, nem pedig fordítva. Magyar Bankholding nyíregyházi csapatának keressük legújabb tagját, Agrár gyakornoki pozícióban!
Jelentkezés módja
Amennyiben pozíciónk felkeltette érdeklődésed ne késlekedj, jelentkezz magyar nyelvű önéletrajzod feltöltésével!